![]() |
|
|
#32 |
|
Actief Lid
|
schitterend, als je zo leest dan hmzzz wil ik ook al in tsjechie zijn.. en niet nog 2 weken wachten... of wie weet eerder ivm een huis
![]()
|
|
|
#33 |
|
Forum Freak
|
We zouden jou eigenlijk het hele jaar op vakantie moeten sturen. Nou ja, een week wel en dan een week verhalen vertellen. Ik lees het zo graag. Je neemt me mee in je schrijven. Lekker hoor genieten, omdat jullie zo genieten, wat is er mooier!
![]()
|
|
|
|
#34 |
|
VIP Lid
|
hallo Mayca.
Het is zo herkenbaar. Dat genieten van de kleine dingen zoals met een kopje koffie in het zonnetje en het dromen delen. En wie weet. Wij hadden ook nooit gedacht een huisje in Tsjechie te hebben. En Sas, deze muts is in ieder geval een hele vooruitgang. Hoewel ik die van Mayca nog leuker vindt Hilde |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Forum Freak
|
Bij Esther was het Beregezellig. Met de kleine man op schoot gezeten, wat een mooi mannetje. Nu ik Lukas en Esther in het wild heb gezien, snap ik waarom.
Dat "warme kachel" gevoel zit er nog steeds in, ik blijf hem ruiken. Zo'n lekker sfeertje.
|
|
|
#37 |
|
VIP Lid
|
Ik ben toch bang dat hier, geheel ten onrechte, een aamtal reacties verdwenen zijn!!..
Char.
|
|
|
#38 |
|
Super Lid
|
Ja Char, maar daar kon deze keer Gorrit ook niets aan doen.
Alhoewel.
|
|
|
|
#39 | ||
|
Super Lid
|
Citaat:
Citaat:
![]() |