|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Berekening "watergeld" voor camping/jachthaven
Voor het opzetten en/of overnemen van een camping met jachthaven aan het Lipno meer ben ik op zoek naar de info hoeveel geld je verschuldigd bent aan de overheid / gemeente ? voor het "pachten" gebruiken van een aantal meters aan de waterkant van het meer,per jaar, het zal wel ergens op Tsj. site staan maar aangezien ik geen Tsj.kan vraag ik het op dit forum,
![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
Loreli, leg even goed uit wat de plannen zijn! Iedereen op dit Forum, die dat kan, zal je willen helpen!! Maar accepteer, "niet doen, of nooit aan beginnen!! " ook!.. Er zijn hier zoveel mensen, die het klappen van de zweep kennen!!.. Dus, vertel verder...En doe je voordeel met de "gratis" antwoorden!... Vertel!..
Char. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
De eigenaar die de camping verkoopt zal waarschijnlijk al een pacht contract hebben, voor het pachten van de kade. wanneer de verkopende partij, in dit geval de eigenaar van de camping, de camping verkoopt, is de vraag of het pacht contract overdraagbaar is aan de kopende partij? Of is het pacht contract op naam is geschreven ?(verkopende partij)
Wanneer iemand de kade pacht wat zijn dan zijn verantwoordelijkheden. bv bij een ongeval,onderhoud? Welke papieren zijn nodig bij het pachten van een kade. Denk bv aan diploma's, kennis, investeringen, onderhoud? |
|
|
|