![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Tsjechisch leren in België
Hallo allemaal!
Heeft er iemand een idee waar je in België Tsjechisch kan leren? Bij voorkeur in (de buurt van) Limburg. Bij het PCVO lukt dit blijkbaar niet? Bedankt & groetjes, Sam |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gast
|
Je zou het aan Evca of Veruna kunnen vragen, maar volgens mij heeft Evca het in de buurt van Anvers gedaan.
Succes. BTW: Zelfstudie is ook een mogelijkheid. |
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Ik vraag mij af of je met zelfstudie een aanvaardbaar "niveau" bereikt? Kan je daarmee echt een conversatie opzetten die niet over het weer gaat?
Niet slecht bedoeld hoor! Daarnaast zal het in een klas/privéles ook een stuk beter vooruit gaan en hoor je andere mensen praten. Vreemd dat er zo weinig reactie komt op mijn vraag. Zou het dan echt nergens gegeven worden in België? Google biedt ook weinig hulp... |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Legende
|
VerunaN (Vera) woont in Herentals ! Als dit eventueel te doen is dan kan je haar misschien eens contacteren.
Dit heeft ze mij onlangs geschreven: Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Groetjes ![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Weet iemand waar je deze mooie maar niet zo eenvoudige taal kan leren in de regio Eeklo-Gent-Maldegem? Zelfstudie is echter niet zo eenvoudig. Er is dan ook niemand om je te verbeteren of die je kan helpen als je vragen hebt.
Mvg, Peter V. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Uiteindelijk niets gevonden nee. Maar ik geloof wel dat als je op tijd een aanvraag indient bij het PCVO (Hasselt), dat ze daar dan wel een lessenreeks kunnen inrichten.
Mag ik vragen waar de Tsjechische taal jullie naar gaat leiden? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
VIP Lid
|
In Eindhoven bij de Volks Universiteit worden cursussen tsjechisch gegeven.
Kijk hier eens Ik weet niet of dat vanuit Hasselt te ver voor je is? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Sam,
In de eerste plaats is het gewoon interesse in de taal om me beter verstaanbaar te kunnen maken op vakantie daar. Maar ik denk erover om een hostel te beginnen, en zou dit mogelijk wel eens in Tsjechie willen doen, om dat op termijn te kunnen moet ik eerst de taal kennen. Wat is PCVO? groetjes Geert |
|
|
|