![]() |
|
|
#131 |
|
Legende
|
Als je alles goed doorleest moet je het kunnen vinden. ![]()
|
|
|
#132 |
|
Actief Lid
|
Ik heb alles gelezen maar ben er even uit geweest en ben nu de tel kwijt!
![]() Het was dan ook een grote zoektocht. |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Forum Freak
|
Ik ook hoor
Maar het is in de buurt van Frydlant en Liberec ![]()
|
|
|
|
#134 |
|
VIP Lid
|
Het is op zo`n 4 km van Frydlant. En het licht dicht bij Visnova.
Dus helemaal in het noorden en dicht bij Polen. Groetjes Hilde |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Actief Lid
|
Hoi Hilde,
Bedankt. En nogmaals gefeliciteerd met jullie aankoop!! Erg leuk het hele verhaal!! |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Forum Freak
|
Voor de manier waarop jij dit prachtige verhaal hebt verteld mag je van mij dit huis weer verkopen en opnieuw beginnen hoor Hilde!!
(Grapje hoor, maar ik vond dit weer zo'n heerlijk lees verhaal, ik heb genoten!!)
|
|
|
#137 |
|
VIP Lid
|
Nou we hebben net bericht gekregen dat we de verzekering `mogen`betalen.
Dus het lijkt nu echt door te gaan. Voorlopig zoeken we op afstand de streek af naar mooie plekjes en bijzonderheden die we nog niet kennen. De hoogste /grootste boom van Tsjechie staat op loopafstand bij ons vandaan. Het is een iep. En hij is zelfs niet door de iepenziekte geveld. Met een eenvoudig woordenboek kwam ik er niet uit. Maar gelukkig hebben we iemand bereid gevonden het te vertalen. Nog zo`n 4 weken en dan hopen we weer te gaan kijken. En hopelijk is dan ook de sleuteloverdracht. Voorlopig zijn we nog heel positief over ons huisje. En onze meiden hebben het alleen nog op foto`s gezien. Zij kennen wel de omgeving summier. Dus er komen nog genoeg spannende dingen. Zoals: Wat vind de jeugd ervan? Verloopt het contact met de `noabers`naar wens? Hoe treffen we het huis aan? Wat vinden we in het afgesloten aanbouwtje? Etc,etc |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Super Lid
|
Genoeg vragen voor een spannend vervolgverhaal!
|
|
|
|