![]() |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
posypkova buchta
2 hrnky hl. mouky
1 hrnek cukru 1 a 1/4 hrnku mleka 20 dkg masla 2 vejce 1 prasek do peciva veskere ovoce,kompotovane nechame okapat Priprava: Smichame mouku, cukr maslo a prasek do peciva a z teto hmoty odebereme 1 hrnek na posypku.Do zbytku pridame 2 vejce a mleko a promichame.Vylijeme na vymazany a moukou vysypany plech a posypeme ovocem a nakonec posypkou.Peceme pri teplote 225 stupnu. Upecenou posypeme mouckovym cukrem. Priprava je rychla a buchta je vyborna!!! Ja osobne ji delam s tresnemi. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Re: posypkova buchta
jeste foto
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
O, je die ken ik eeeeeeerrrrrgggggggggg lekkkkkkkeeeeeeeer
Kan iemand dit gerecht in het nederlands vertalen aub. Ooooooo, het water loopt me in de mond. Alstublieft een vertaling graag, ik zou dit graag mijn collegas eens voorschotelen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
VIP Lid
|
2 kopjes bloem
1 kopje suiker 1.25 kopje melk 20 dcg boter 2 eieren 1 pakje bakpoeder gecompoteerde vruchten (laten uitlekken!!!) bereiding: Meng de bloem, de suiker, de boter en het bakpoeder en neem uit dat mengsel 1 kopje voor de bestrooiing. Gooi bij de rest de 2 eieren en de melk en meng door elkaar. gooi het boeltje in een bakvorm, die met boter besmeerd en bloem bestrooid is, smijt de vruchten er vanboven op, alsook het bestrooisel (dus hetgeen je van het mengsel afgenomen hebt in dat kopje, nvdv). bak het baksel in de oven op 225 graden. Als het gebakken is (hoelang volgt later, haha) bestrooi het met bloemsuiker. (Moravo, jak dlouho musime to pect????) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
30 tot 40 min.
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
Toho mleka staci i 1 hrnek , ja mam puvodni recept s 1 a 1/4 hrnku, ale to testo je pak ridke, takze ja osobne davam jen 1 hrnek.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
Dank je wel Morava, het is geloof ik niet zo moeilijk te maken als ik het recept zo bekijk.
Dit aankomend weekeinde wil ik het gaan proberen, nog een vraagje wat bedoel je met 20 dcg boter? ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
200 gr
|