|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
ik stel me graag even voor
Hallo, Ik ben Wilma en kom uit Hoogeveen (drenthe) .
Ik bezoek sinds 5 jaar 1 tot 2 keer per jaar het prachtige land Tsjechie. Ik wilde dat het dichter bij lag dan kon ik wat vaker gaan. Ik ben enthousiast sieradenmaakster en koop mijn kralen erg graag in Tsjechie. Mijn mannen (partner en zoons ) skieen erg graag , ik ga dan regelmatig kralenshoppen. Ik lees met veel plezier al de ervaringen van de forumbezoekers. Mogenlijk kan ik ook eens mijn steentje bijdragen. Groetjes Wilma |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Hallo Wilma,
In Liberec is een kraal en knopen museum, Ik zal eens voor je zoeken naar het adres. Zeker het bezoeken waard. |
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
Hoi Wilma, welkom en je hebt vast nog leuke/nuttige dingen te vertellen! Veel plezier hier!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Juist!
Galerie Belvedre, Mlýnská 27,466 02 Jablones nad Nissou tel +420 483 310 947 En het Muyeum Skla a Bižuterie, U Muyea 398/4 Jablonec nad Nissou +420 483 369 011 Bij allebei de moeite waard om te gaan kijken1 |
|
|
|
#6 |
|
|
En als je wilt, Wilma dan heb ik ook de fax en Email gegevens voor je.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
Ook ik, ben zeer benieuwd naar de email gegevens.
Char. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
hoi wilma,
welkom op dit forum. leuke website heb je met je zoon gemaakt! waar in tsjechië ga jij kralen shoppen? ik ben zelf meestal in de omgeving van karlovy vary maar ik heb daar nog niet zo veel moois gevonden. heb jij tips? groetjes judith |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|