het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 03-09-07, 09:38   #31
Forum Freak

mayca's avatar

Nationaliteit:
Op camping Brozany is de laatste nachten dat wij er stonden behoorlijk huisgehouden. Diverse tenten werden opengemaakt en spullen gestolen. Vooral camera's, mp 3's, geld. De overige spullen werden gelukkig achtergelaten, zoals pasjes etc. Ook werden er auto's opengebroken voor de Tom-Tom en dvd, spelers.

Het bijzondere is dat er bewaking rondliep, dat wist ik eerst niet, met honden. Toch lukte het om behoorlijk wat onrust te zaaien. Bij ons is niet geprobeerd in te breken, misschien door de hond. Het gekke is dat de tenten van onze kinderen nooit dicht waren en alles voor het grijpen lag. Stom natuurlijk, waar we ook steeds op hamerde. Ik weet verder niet hoe het is afgelopen, ze hadden wel een idee, vertelde de eigenaar.
Oud 30-11-07, 11:04   #32
Nieuw Lid

Nationaliteit:
er is van de zomer wel ingebroken in mijn vouwwagen.
terwijl wij (ik ,vrouw en 2 kids) sliepen hebben ze 2 ritsen helemaal open gedaan deur opengemaakt tussen mij en de kids door mijn korte broek (met portomonee en mobieltje) naast mijn hoofdkussen weggehaald.............
Mijn broek vond ik buiten keurig netjes opgevouwen onde mijn auto
met mijn portomonee er nog in alle pasjes en dergelijke waren ook nog aanwezig alleen het geld en het mobiletje was weg. het personeel van de camping deed elacherig over.
Natuurlijk politie gebeld en door hun eerst nukkig behandeld maar later op het buro vriendelijk en goed geholpen mbv een tolk
Gedacht werd dat we waarschijnlijk op een "slaapgas" zijn getrakteerd......
verpest toch wel je vakantie voor een deel en mij kids durven nog steeds niet alleen naar boven te gaan

we kwamen daarna op een ander camping en daar hebben we 4 nachten gestaan en daarvan zijn er tijdens 3 om ons heen ingebroken in tenten
helaas doet het je idee van het (overgens schitterende) land wel een stuk negatiever maken..

mvg
jw
kolus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-11-07, 16:38   #33
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Welke en wat voor campings waren dat? Erg dicht bij een grote stad?
Wij hebben nog nooit zoiets meegemaakt, alleen één keer een fiets gestolen, maar daar hoeven ze de tent of caravan niet voor in dus dat scheelt (gevoelsmatig) een heleboel!!
Oud 30-11-07, 17:36   #34
Super Lid

jan nijdam's avatar

Nationaliteit:
Dus, bestolen of niet, camping of niet.......een geweldig land.

Maar.......om bestolen te worden op een camping of waar dan ook, is natuurlijk altijd een verschrikkelijke ervaring.
jan nijdam is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-12-07, 15:16   #35
Lid

Mads's avatar

Nationaliteit:
Wij zijn ook eens bestolen helaas... Maar die ene keer in 20 jaar valt opzich nog mee. Toen wij gingen eten bij een restaurant in de middag hadden we onze ski's gewoon in het halletje van het restaurant geplaatst. Helaas waren ze weg naderhand.

Ik heb wel enorm moeten lachen op het politiebureau, ik moest met 2 vrienden wachten in het halletje en we keken op een beeldscherm van een politieagent die heel druk bezig was met een programma. We hebben daar zeker een uur moeten wachten en in dat uur kreeg die politieman het voor elkaar om stelselmatig en ELKE keer dezelfde fout te maken en steeds dezelfde foutmelding kreeg in het beeldscherm. Na 10 minuten lachen wij al helemaal strak van het lachen... en zo ging het nog 50 min. door haha...
Mads is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels