![]() |
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
is vaak moeilijk te zeggen.
het is wat de gek ervoor geeft. in tegenstelling tot NL lijken in CZ de huizen niet echt op elkaar. maar als je het over je eigen kotteke hebt: reken de stijging van de kroon maar eens uit tov de Euro. toch wel zo'n 15% denk ik dan. maar er bestaan vast tabellen met stijgingen per regio etc., dat laat ik graag aan anderen over.... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Is er helemaal niemand die een goed antwoord heeft?
Stel ik voor het eerst een serieuze vraag, die ik hard nodig heb, volgt er geen reactie. Als ik morgenochtend geen reactie van jullie heb dan,.................... Ja dan weet ik het ook niet en heb ik een probleem. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
VIP Lid
|
Kukel, kijk even bij: Wat kost een 2-de huis in Tsjechie, naar mijn laatste reactie.
En heb je, nu niet alleen je auto vergokt?,,,, Maar ook je huis? Char. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
VIP Lid
|
Natuurlijk zijn er statistische cijfers, ook in Tsjechie.
Maar de huizenmarkt schommelt en het is maar net wat de gek er voor geeft. En de verkoper is nooit gek Binnen een week of 8 was het ons als nr.26 bekende huis eerst meer dan 1000 kronen gezakt in vraagprijs. Na nogeenns 5 weken werd de prijs verdrievoudigd en enkele weken later weer eens gehalveerd. maar even serieus. Misschien kun je bij een bank een hypotheekdeskundige de huidige waarde laten taxeren. Hilde |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dank, maar daar gaat het niet om.
In Nederland heb je het CBS en daar zie je precies wat de huizenprijzen doen. Het heeft niets te maken wat de gek er voor geeft. Jouw teveel betaalde woning wordt keurig geregistreerd en opgenomen in de prijsindex. In Nederland dan. Blijkbaar weet niemand op dit forum hoe het zit. Of niet zit. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Legende
|
|
|