|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Volwaardig Lid
|
owk heb je ook echt de naam van het bedrijf ofzow?
en weet je ook wat het ongeveer kost? snap niks van die mapy geen idee waar je de plaatsen dan wel moet invullen ![]()
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
Geen idee, ik weet wel dat er verschillende bedrijven zijn die dat vanuit Tabor ( of Malcice, dat ligt iets dichterbij Dobronice ) doen, zowel een kano voor 1/2 of 6 tot 8 man.
Deze liggen allemaal aan de Luznice, dus kwestie van Luznice volgen in Tabor en je komt er vanzelf! Er gaat zomers trouwens ook nog een stoomtrein van Bechyne naar Tabor en vice versa! Volgens mij had Freddy de afstanden al voor je opgezocht! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Volwaardig Lid
|
die stoom trein gaan we doen leuk man dat vinden ze hier vast wel leuk mag er een hondje mee denk je?
kusjes irene ps: ik stop nu wel anders wordt je gek of niet? bedankt van mama,papa en mijn broer
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Legende
|
Als je www.mapy.cz opent, zie je rechts bovenaan "Plánovaè trasy". Als je daar op klikt opent zich een venstertje waar je begin- en eindbestemming kunt invoeren. De weg wordt dan op de kaart weergegeven en onder het tabelletje verschijnt de afstand en de wegbeschrijving. Even uitproberen en zoeken, veel kan er niet fout gaan. Succes.
|
|
|
#15 |
|
Volwaardig Lid
|
owk kijk als je geen Tsjechisch kan weet je niet waar je het in moet vullen he
hahah ik ga maar eens hapje eten ben de hele dag al bezig kan ej nog even snel opzoeken afstand naar chynov ofzoiets hier moeten grotten zijn. dankjewel
|
|
|
|
#16 | |
|
Legende
|
Citaat:
Afstand van Dobronice naar Chynov: 37 km
|
|
|
|
#18 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Rodelbaan Zie Garerie en daarin Foto/video Bovendien is dit schitterende oude mijnstadje best een dagje waard. Zie Kutna Hora Veel plezier!
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Volwaardig Lid
|
kutna hora ken ik wel weleens van geoord in ieder geval van maar dat vinden ze hier te v rijden.
en aangezien ik zelf nog geen rijbewijs heb heb ik dus pech. die grotten gaan we zekers bezoeken . ben vorige zomer in boskov geweest in die grotten echt vet gaaf weet niemand verdeer nog leuke dingen >? mooie grote dierentuin? tocht met een koets? of zulke dingen? Citaat:
niet te ver rijden,want dat willen de 2 chaffeurs hier niet en nog tips voor goede restaurants? groeten
|
|
|