![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Landal Marina Lipno
Hoi,
wij willen dit jaar naar Landal Marina Lipno . Is iemand hier wel eens geweest? We zitten te denken aan begin of eind februari. Iemand een idee wat de beste tijd is qua sneeuwcondities?? Verder vroeg ik me af of het goed te doen is naar het Hochficht gebied in Oostenrijk??? ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
Re: Landal Marina Lipno
Ben van de zomer in Slupecna geweest (ligt op de heuvel boven Lipno). Erg Nederlandse appartementen kolonie incl. fricandellen speciaal.....je moet er van houden. Zag er mooi uit, maar ik hoef er niet te zitten. Heb nog wel een adres van de eigenaar van het huisje (8 personen) in Slupecna. De skilift en -gebied in Lipno stelt niet veel voor btw.....
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Landal Marina Lipno
Wij zijn er vorig jaar oktober geweest, toen sneeuwde het al. De omgeving is heel mooi. Leuk zwembad op het park en erg nette huisjes. Over ski mogelijkheden kan ik niets zeggen, waren toen nog niet in bedrijf.
Naar Oostenrijk rijden valt tegen, hemelsbreed niet ver maar de wegen zijn daar wat minder en kronkelig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Landal Marino Lipno
Hallo allemaal.
Wij gaan met het gezin naar Lipno ( landal greenpark) wat zijn jullie ervaringen met kinderen daar. En weet iemand nog een leuk hotel voor onderweg. Hoe lang is het nou precies rijden. En is er wel sneeuw met de kerst. Wat een vragen he... En natuurlijk... is het er leuk. Dank jullie wel Groetjes Raymonde |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
Re: Lipno... 3 vraagjes..
Sneeuw ligt er nu al! Je kunt elke dag kijken hoe het er voor staat op http://www.holidayinfo.cz/kamery.php...id_cam=6-4-130 .
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Als je een zoekopdracht geeft met het woord Lipno of
Landal
dan kom je al meerdere berichten hierover tegen. Ik ben er zelf 2 x geweest en heb hierover geschreven. Was heel leuk. Hele verhaal is te vinden via zoekknop.
Suc6 en heel veel plezier daar. Ben niet bang dat dat niet gaat lukken. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik heb zelf geen kinderen maar ik kom er al jaren en zie dat de kinderen op het park (er zijn veel jonge gezinnen) het erg naar de zin hebben.
Wij doen er gemiddeld een uurtje of 9 a 10 over, maar dat is afhankelijk van de drukte op de weg (dus de tijd die je vertrekt) het weer en of er kleine kinderen in de auto zitten (dat laatste is bij ons niet het geval dus we kunnen doorrijden) Bekijk de volgende links eens: www.landal.nl www.marinalipno.nl |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nieuw Lid
|
Landal Marina Lipno
Kan iemand mij vertellen hoe duur de skipassen zijn voor de piste bij
marina lipno