|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
Legende
|
Laatste berichtgeving over de verwisselde kinderen:
De kinderen zouden nu op nieuwjaarsdag bij hun "echte" ouders terugkeren. De vroeger vooropgestelde data werden verschoven om nog wat langer onderling aan elkaar te wennen. radio.cz Zie ook novinky.cz |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Pivonist
|
worden ze nou wel of niet teruggeruild?
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Moderator
|
Van uitstel komt afstel?
![]() Het lijkt mij juist zaak om zo snel mogelijk aan je eigen kind (en het kind aan z'n eigen ouders) te wennen. Hoe langer je dat opschuift, hoe problematischer dat wordt en hoe moeilijker het wordt om afscheid van het andere kind te nemen... |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Pivonist
|
En daarbij de vraag, wat wil het kind?????????????????????????
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Legende
|
Citaat:
radio.cz |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Pivonist
|
Laatste nieuws op RTL, de kinderen worden op 9 december geruild, dan zijn ze beidde 1 jaar. De laatste tijd waren ze regelmatig bij hun echte ouders om vast te wennen en dat gaat goed volgens de ouders, maar het blijft een bizar verhaal.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Legende
|
Sachadevergoeding langs gerechtelijke weg
De schadeloosstelling wegens de kinderverwisseling zal via het gerecht moeten gebeuren. Over de hoogte van de schadevergoeding zijn de ouderparen en het hospitaal in Trebic het niet eens geworden.
Vandaag deelde de advokaat van de ouders mee, dat er met de ziekenhuisleiding geen onderhandse overeenkomst kon gehaald worden. De ouders vorderen een som van 12 miljoen kronen (460000 euro), het hospitaal geeft maximaal een bedrag van 1 miljoen kronen (38000 euro). radio.cz idnes.cz |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Moderator
|
Nou, Marcel, het lijkt me dat het ziekenhuis bij de verwisseling van de kinderen toch wel een steekje heeft laten vallen, om het maar eens heel zacht uit te drukken. De schade voor de ouders zal niet zozeer financiëel, maar eerder geestelijk zijn, want ik kan me voorstellen dat deze hele kwestie beide echtparen niet in de koude kleren is gaan zitten. Ik vind het dus niet zo vreemd dat ze een schadeloosstelling van het ziekenhuis verwachten.
|
|
|
|
|
|