het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 24-11-07, 14:34   #1
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Berekening "watergeld" voor camping/jachthaven

Voor het opzetten en/of overnemen van een camping met jachthaven aan het Lipno meer ben ik op zoek naar de info hoeveel geld je verschuldigd bent aan de overheid / gemeente ? voor het "pachten" gebruiken van een aantal meters aan de waterkant van het meer,per jaar, het zal wel ergens op Tsj. site staan maar aangezien ik geen Tsj.kan vraag ik het op dit forum,
loreli is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-11-07, 22:58   #2
Actief Lid

Nationaliteit:
persoonlijk denk ik dat jij het volgende slachtoffer wordt hier in cz.
als ik zo je topic lees vraag je er gewoon om.
sorry
curious is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-11-07, 01:31   #3
VIP Lid

char's avatar

Nationaliteit:
Loreli, leg even goed uit wat de plannen zijn! Iedereen op dit Forum, die dat kan, zal je willen helpen!! Maar accepteer, "niet doen, of nooit aan beginnen!! " ook!.. Er zijn hier zoveel mensen, die het klappen van de zweep kennen!!.. Dus, vertel verder...En doe je voordeel met de "gratis" antwoorden!... Vertel!..
Char.
char is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-12-07, 11:28   #4
Actief Lid

brno05's avatar

Nationaliteit:
De eigenaar die de camping verkoopt zal waarschijnlijk al een pacht contract hebben, voor het pachten van de kade. wanneer de verkopende partij, in dit geval de eigenaar van de camping, de camping verkoopt, is de vraag of het pacht contract overdraagbaar is aan de kopende partij? Of is het pacht contract op naam is geschreven ?(verkopende partij)

Wanneer iemand de kade pacht wat zijn dan zijn verantwoordelijkheden. bv bij een ongeval,onderhoud?

Welke papieren zijn nodig bij het pachten van een kade. Denk bv aan diploma's, kennis, investeringen, onderhoud?
brno05 is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels