|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Paseky nad Jizerou
Beste allen,
Ik heb met de search niet zoveel informatie kunnen vinden, dus daarom maar een nieuw onderwerpje over Paseky nad Jizerou. Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met het skieen in dit gebied? Wij zitten in februari in Rokytnice, maar ik moet zeggen dat op het piste-kaartje Paseky er ook leuk uitziet, en is ook dichtbij. Er lijken een aantal mooie brede afdalingen te zijn. Ik ben ook wel benieuwd hoe het zit met ski-lessen in dit gebiedje. Vergelijkbaar met Rokytnice? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
Blijkbaar niet veel mensen hier die bekend zijn met Paseky... dus dan moet ik dan maar de eerste zijn. Ik zal onze ervaringen hier wel plaatsen medio februari!
Hier alvast een piste-kaartje: mapa-high.jpg |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Paseky
Wij gaan, na vijf jaar het Ertsgebergte, naar Paseky en we zijn erg benieuwd. Wij gaan met 14 personen in een Privat-haus bij ene Eva. Zij regelt ook het ontbijt en avondeten. Dus daar zijn we helemaaaaaal benieuwd naar. Voor de prijs hoeven het in ieder geval niet te laten. Wij zien wel. Als het achter de rug is, laat ik jullie weten hoe het was!
![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Super Lid
|
Dat is goed, we zijn errug benieuwd!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
We zijn net terug uit Tsjechië. De nodige uurtjes gekied in Paseky, wat erg goed is bevallen! Ondanks het warme weer werden de pistes goed op orde gehouden en was er (vooral 's ochtends) prima te skiëen. Even wat foto's ter illustratie.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
VIP Lid
|
Bedankt voor het verslagje en de foto's!
Dat wordt vroeg opstaan dus volgende week. |
|
|
|