het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 15-11-07, 20:28   #51
Actief Lid

ralph's avatar

Mijn ervaring sinds dat ik mijn commentaar hier in dit onderwerp heb gegeven is, dat ik nu wordt bedreigd door de heer Olierook.
Als het aan hem ligt; ga ik nu 2 jaar de cel in..

Lees de volgende link: (gekregen van een vriendelijk mede-forum lid) http://www.tsjechie-forum.com/phpBB2...pic.php?t=1869

Ik wist niet eerder van dit forum; heb even vluchtig het een en ander doorgelezen.. Hier worden z'n collegas gekleineerd en op alle fronten afgeblaft.. z'n ex-klanten die commentaar leveren noemt hij terroristen. etc. etc.

Het valt mij ook op dat er steeds dezelfde personen terugreageren op zijn reakties... (altijd met korte vragen en geen commentaar)
Als er een vreemde eend iets roept, krijgt die ook alle ellende over zich heen gestort...
Er is mij een hoop duidelijk geworden na een uurtje surfen op zijn forum..

Gr Ralph..
ralph is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-11-07, 20:57   #52
Sas
Super Lid

Nationaliteit:
Ik vind het nogal wat dat hij jouw persoonlijke gegevens open en bloot stelt op zijn forum. Mag dit wel en kan je hier niet iets tegen ondernemen?
Sas is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-11-07, 20:59   #53
Actief Lid

perun's avatar

Nationaliteit:
iig staat je telefoonnr nu online, kan ik je bellen voor wat koeriers werk

deze kerel is de moeite niet waard. het zal altijd dit soort ge-eikel blijven. een hoger niveau zal hij toch nooit bereiken.

wat mij betreft; ik doe nooit zaken met hem en voor de rest zoekt ie het zelf maar lkkr uit.
perun is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-11-07, 21:07   #54
Super Lid

Nationaliteit:
Citaat:
Sas schreef:
Bericht bekijken
Ik vind het nogal wat dat hij jouw persoonlijke gegevens open en bloot stelt op zijn forum. Mag dit wel en kan je hier niet iets tegen ondernemen?
Ik denk niet dat dat zomaar mag..
Lina is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-11-07, 22:42   #55
cor
Super Lid

Nationaliteit:
ralph ,niks van aantrekken laat hem maar hij weet niet beter.hij denkt dat er maar 1 goeie makelaar in cz is.vorige week iets negatiefs over hem op dit net verteld ,gelijk door hem verwijderd van zijn forum.onbegrijpelijk dat er nog mensen met hem in zee gaan!!!!!
cor is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-11-07, 22:45   #56
Actief Lid

ralph's avatar

Citaat:
perun schreef:
Bericht bekijken
deze kerel is de moeite niet waard. het zal altijd dit soort ge-eikel blijven. een hoger niveau zal hij toch nooit bereiken.
Ik weet het.... deze persoon is gewoon ziek of heel erg gefrustreerd...
Lees dit maar eens...

http://www.tsjechie-forum.com/phpBB2...opic.php?t=785
http://www.tsjechie-forum.com/phpBB2...pic.php?t=1850

Dit zijn maar 2 kleine voorbeelden op die site hoe je iemand kan kleineren en in de grond kan trappen..
Ik ken de EKRK als een heel net en correct bedrijf; ik schrik er gewoon van hoe hun hier worden behandelt..

In Nederland zal je zoiets nooit meemaken hoe een Makelaar z'n collega-makelaars loopt af te zeiken.. In Tsjechie ook niet; maar er is helaas 1 rotte appel daar in dat land, en helaas is het afkomstig uit ons Nederland.

Ps.. ga eens een uurtje surfen op z'n forum.
ralph is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-11-07, 10:18   #57
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Zo kan die wel weer, dames en heren.
Nogmaals het verzoek om deze discussie te beperken tot concrete zakelijke ervaringen met makelaar CzechBizz. De persoon Olierook en zijn forum zijn inmiddels meer dan genoeg besproken.

O ja, we hebben een aantal berichten verwijderd.
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels