![]() |
|
|
#61 |
|
Forum Freak
|
Volgens mij heeft ze ook nog niet gezegd waarom, maar ik heb zo het idee dat er knopen doorgehakt gaan worden vandaag en veel kaarsjes worden gebrand vandaag
![]()
|
|
|
|
#62 |
|
Super Lid
|
keep the fire burning!
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
VIP Lid
|
Ik krijg het er warm van. Als het dat is wat we denken dat het is, dan zal ze dit vast vandaag nog openbaren. Met een leuk verhaaltje erbij. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Super Lid
|
en fotoos!
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
VIP Lid
|
Dank jullie voor alle hulp. Vandaag is belangrijk voor ons.
maar nu ter zake. na de Mac verlaten we Jihlava. P1020661Jihlava2.jpg Terug naar de camping. Voor alweer kampvuur. Onze scottel staat jaloers te kijken. Het rooster is op stenen prima ook op een echt vuur te gebruiken . Kees blijft heen en weer rennen om te laptoppen. Het is eindelijk gelukt om de instellingen te wijzigen zodat hij niet altijd hoeft te wachten tot de computer vrij is.En onze Nan is onderweg met haar Vic. Zij komen een weekje naar het appartement op Vidlak op onze uitnodiging. We willen graag ons jubileum met een compleet gezin vieren. Saar heeft vele vriendinnen en als ze mee mag doen met broodjes bakken kan haar dag niet meer stuk. P1020662Broodjes bakken bij de campingvriendinnen.jpg Ik kan me dit ook nog herinneren van mijn jonge jaren. En dan dunne jam erin. Het zal wel een lekkere plakkerige boel geweest zijn. Maar dat kan ik me niet herinneren. Inmiddels zijn de schapen een vast gegeven. `s ochtends redelijk bijtijds horen we ze in de verte voorbij komen en `s avonds zien we ze vaak weer teruggaan. P1020668de schapen komen weer voorbij.jpg Als nan en Vic aankomen willen ze eerst natuurlijk lekker bijkomen. Maar de volgende dag gaan we alweer naar Jihlava. Nan is gek op detaills en hanteert de camera P1020672detaill Jihlava.jpg P1020677detaiils2.jpg P1020676toren Jihlava.jpg En inmiddels waarderen we Jihlava net zo als Trebic. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
VIP Lid
|
Het is vreemd voor Kees om ook eens mannen in zijn gezelschap te hebben op het terras.
Met haar grote zus erbij scoren we een `kerstbal`jurk voor Lot en ondertussen zitten de mannen op het terras te genieten. Als wij ons bij hun voegen zien we waarom. Een prachtige dame met een weinig verhullende outfit vraagt ons met stralend blauwe ogen en een mooie glimlach of ze onze bestelling kan opnemen. Kees zegt met een big smile Goh net was hier nog een oude ongeschoren kelner. Waar die nu zo snel is gebleven? Kijken mag. We doen een rondje Jihlava, maar zien af voor een hernieuwd dierentuin bezoek. Helaas is het weer te mooi. dus kunnen de honden niet in de auto blijven. Gelukkig beschikt de, ik dacht Tesco, over een terras en daar pas ik op de honden en de rest gaat shoppen en direct voorrraad in slaan voor ons feestje.de keus is gevallen op barbecuen en niet op een restaurant. Mam, maak jij de spiezen. Ik voel me best gevleid. In colonne terug P1020682onderweg in colonne.jpg En dit is het landschap waar we ons in bevinden. P1020693het landschap.jpg P1020701landschap2.jpg Ook nan blijkt iets met luchten te hebben. Genetisch bepaald? P1020723lichtende wolken.jpg P1020726achter de wolken schijnt de zon.jpg Misschien kan het niet beeldender. Achter de wolken schijnt altijd de zon We hebben in ieder geval een geaccepteerde SRO ,Haenka. En Kees blijft bellen mailen etc. De twee weken die de eigenaar ons heeft gegeven tikken voorbij. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Forum Freak
|
Ondertussen zit ik me gek te duimen, hoelang moeten we eigenlijk duimen.....
![]()
|
|
|
|
#69 |
|
VIP Lid
|
Dan volgt onze feestdag.
We mogen niet uit bed en krijgen een overlevingspakket. Maar vooral de prachtige foto van Onze drie meiden is goud waard. En wij zijn nog maar bij zilver. We genieten. Halverwege de dag komt Jur ons een kruiwagen hout brengen. Alvast voor vanavond. We zijn er blij mee. Ook met hem. Eind van de middag komt de muziek aan Het feest kan beginnen De band is er P1020737de band is gearriveerd.jpg We zijn er klaar voor P1020748we zijn er klaar voor.jpg En deze kanjer treed nu voor het derde jaar voor ons op. P1020749al voor de derde maal.jpg En deze dame heeft een stem als Norah Jones. P1020750een stem als norah jones.jpg Ik denk dat ik het hardst geniet. Dit is mijn idee van feest. Live -muziek, kampvuur en lekker eten met mijn gezinnetje en vrienden. Die laatste groep moet nog even wachten. Na de barbecue mag het vlammen. P1020782na de barbecue de vlam erin,onder toeziend oog van de campingeigenaren.jpg P1020785fascinerend.jpg Wat wil je nog meer. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
VIP Lid
|
Nog even volhouden.
|
|