![]() |
|
|
#31 |
|
VIP Lid
|
Ik weet het nog niet.
eerst maar eens proefwonen als alles lukt met het 2e Huisje. Hilde Laatst aangepast door hilde_kees; 13-11-07 om 12:52. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Actief Lid
|
Ik aarzel geen moment. Als mijn vrouw ook wilde en mijn dochtertje zich er thuis zou voelen. Dan zou ik vandaag nog vertrekken. Maar ja .... ik krijg mijn vrouw met geen 10 paarden definitief naar CZ. Ze heeft het teveel naar haar zin hier met familie, haar vriend(inn)en, werk en winkels.
Maar ik, ik aarzel geen moment. Wonen in CZ en op vakantie naar de rest van de wereld. Ik aarzel geen moment, wanneer zij nu ook eens zou willen...... Een mooie dagdroom. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Beste Jan,
Misschien zijn er mannen die jouw een tip willen geven hoe je je vrouw overhaalt. Beter nog: de vrouwelijke inbreng zou nog het beste zijn. Ik heb helaas maar een tip voor je: De mattenklopper er over. Geen idee of je vrouw daar gevoelig voor is. Toch nog een hartelijke groet van Kukel. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Actief Lid
|
Beste Kukel,
Alles heb ik al geprobeerd. Gesmeekt, gebeden, gedreigt, niks hielp. Die matteklopper is misschien een idee, maar ik ben bang dat ik dan toch alleen naar Tsjechië ga. Meer (vrouwvriendelijke) tips zijn welkom. Jan |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gast
|
Wij hebben het ideale optrekje gevonden,helaas is de portemonne niet voldoende gevuld om het en te kopen en rigoreus te verbouwen en ook nog te gaan rentenieren en wat aan te rommelen. Dus voor onze wens werkelijk in vervulling zal gaan, zal nog ca. tien jaar duren.
|
|
|
|
#36 |
|
Super Lid
|
Mattekloppers, bestaan die nog?
Tip voor Jan57: Een verhuizing aanbieden inclusief een maandelijks ticket voor een week naar NL (als je het goed planned kan het ook nog handig uitkomen , en dan natuurlijk voldoende zakgeld om te shoppen. O ja, natuurlijk een appartement aanhouden in centrum Heerenveen. Inclusief schoonmaakster. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Gast
|
We hebben niet zoveel miljonairs in Nederland , maar misschien is Jan er wel één, anders wordt het toch creatief soebatten Jan!
|
|
|
|
#38 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|