Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Wonen & Werken
Stageplaats communicatie gezocht

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 12-11-07, 19:02   #1
mozdenice
Lid

mozdenice's avatar

Voor mijn afstudeerstage communicatie met een major in internationale communicatie ben ik op zoek naar een stageplek. Het betreft een stage van 20 kalenderweken (28 januari-13 juni). Aangezien het een afstudeerstage betreft vormt het opstellen en presenteren van een strategisch communicatie adviesrapport een belangrijk onderdeel van de stage.

Deze stage zou ik het liefst in Tsjechie willen doen omdat dit het land is waar ik al meer dan 10 jaar al mijn vakanties met veel plezier door breng.

Wat voor bedrijf maakt mij op dit moment niet echt veel uit, zolang het bedrijf beschikt over een communicatie-afdeling ben ik al lang blij. Ik heb op internet al geprobeerd leuke bedrijven te vinden maar dit verloopt moeizaam.

Heeft er iemand suggesties????

De Tsjechische taal beheers ik nog niet vloeiend maar daar werk ik aan, bovendien heb ik een goede Tsjechische vriendin die eventueel wel kan bemiddelen. Verder spreek ik vloeiend Engels, goed Duits en beginners Zweeds.

Ik hoop dat er iemand is die mij op weg kan helpen. Alvast bedankt.
mozdenice is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-11-07, 19:56   #2
Pavel
Volwaardig Lid

Pavel's avatar

Nationaliteit:
Een algemene tip:

Kijk naar (grote) multinationals waar je in allerlei talen kan spreken. Een vriendin van me heeft stage gelopen bij Hilton Hotel in praag. In Italie kwam ik een Tsjechische die voor IKEA werkte. Een Poolse vriendin werkt voor InBev in Praag. In dat soort bedrijven wordt vaak (gedeeltelijk) gewoon in het Engels gewerkt.

Schrijf een open sollicitatie en pas die per bedrijf goed aan op waarvoor jij denkt dat zij een voordeel aan je zouden kunnen hebben door jou een stageplaats te bieden. Bel ze, etc... maar dat weet je vast zelf al ;-).

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed