Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Tsjechie.net - Het Archief
Super leuke kamer te huur in Praag - Nové Město

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 06-11-07, 16:38   #1
Nieuw Lid

Nationaliteit:

Per 1 Januari 2008 komt mijn kamer vrij in een super leuk apartement in Nové Mesto in Praag.

Ligging
Het apartement zit in een hoekpand op Dittrichova op de 1e verdieping. De straat ligt om de hoek van de beroemde Dancing House en naast het water.
In de buurt vind je drie supermarkten en aantal "potraviny's" ofwel (avond) winkeltjes en heleboel leuke restaurants en café's zoals de Lemon Leave en the Globe.
Het dichtsbijzijnde metro station is Karlovo Namesti waar de gele lijn stopt. Op dit plein stoppen ook een aantal trams die door heel Praag rijden.

Apartement
Het apartement is 170m2 en zoals al vermeld op de 1e verdieping van een hoekpand. Er zijn drie grote slaapkamers, een ruime keuken, grote woonkamer, grote badkamer met Jacuzzi en veel opbergruimte.
De kamer zelf is opgeveel 40m2 (grootste slaapkamer!) met een klein balkon. Er staat in de kamer alleen een kledingkast en een eenpersoonsbed. Gelukkig zijn met de gele metro lijn twee Ikea's bereikbaar!

Huisgenoten
Je zult het huis delen met Mattia een Italiaanse balet danser die al een aantal jaar in Praag woont en Franz een Amerikaan die voor de liefde naar Praag is gekomen en een hele grote breedbeeld televisie in de woonkamer heeft staan . Bijde heren werken fulltime en zijn daardoor vrij rustig, maar houden uiteraard van feestjes, vrienden en uitgaan!

Kosten
De huur bedraagt 8800Kč per maand inclusief draadloos internet en GWL.

Als je interesse hebt, hoor ik het graag. Eventueel is het in overleg ook mogelijk om voor 1 december in te trekken.

Tot snel, grt Joey
Joey is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-11-07, 10:29   #2
Actief Lid

Nathalie L.'s avatar

Nationaliteit:
Jeetje klinkt leuk zeg...(Je hebt verder niets aan mij, heb een huis vlakbij Praag en woon prima in Nederland, maar leuke lokatie bied je aan voor redelijk bedrag!)>
Nathalie L. is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-11-07, 10:35   #3
VIP Lid

Laura's avatar

Nationaliteit:
ja, jammer dat ik niet binnen zo'n korte periode naar praag verhuis maar het klinkt zeker niet verkeerd!
Oud 08-11-07, 18:42   #4
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Hey,

Ik heb wellicht intresse in de kamer.

Gr,
Jered
euro-hopper is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed