|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Moderator
|
Tsjechische kachelfabrikanten
We zijn hard bezig met plannen voor een nieuw stulpje in Tsjechië.
Daar hoort ook het uitzoeken van een nieuwe houtkachel bij. Nu ken ik alleen Verner in Cerveny Kostelec maar er zijn er vast meer.. Dus: Wie kan ons helpen aan websites van Tsjechische producenten/importeurs van (hout)kachels Bericht 07-11-07 om 08:30 aangepast door Gorrit. Reden: typefoutje |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
Googel maar met 'krbova kamna', Gorrit!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moderator
|
Gaan we proberen Pepo.
Edit: Ik heb even wat rond geneusd en zie veel winkels. Van daar uit kun je soms doorlinken naar fabrieks-sites maar dat zijn bijna allemaal "buitenlandse" waaronder Jotul. Ik blijf zoeken maar houd me aanbevolen voor links Bericht 07-11-07 om 08:30 aangepast door Gorrit. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
VIP Lid
|
Sommige mensen willen van alles op de foto.
Maar misschien nu toch niet zo gek P1020371kachels.jpg Hilde |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
hallo,
Haast alle merken zullen wel een vertegenwoordiging hebben in CZ en die kan je op de infosites gemakkelijk vinden. Zoek je echter Tsjechische productie ? Dan heb ik deze info ter beschikking : KACHLOVA KAMINA S.R.O.in 267 51 Chodoun www.kachlovakamna.com tel & fax : (0) 311 - 685 697 Veel goede warmtestraling ! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Moderator
|
Zelf heb ik mijn kachel bij ABX in Rumburk gekocht, direct in de fabriekswinkel. www.abx.cz
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
Goede morgen, wij hebben in ons huis in Cervena Hora een BULLERJAN houtkachel. Heel goed ding, met een hoog rendement. En er kunnen houtblokken in tot zo'n 60 cm. lengte. Volgeladen en getemperd, brandt ie minimaal 6 uur.
Carlo.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Super Lid
|
Had iemand pas niet een CZ kachel te koop?
|
|
|
|