|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Informatieboekjes wintersport Tsjechië?
Weet iemand of er een boekje bestaat over wintersport in tsjechie. Vooral het reuzengebergte.
Ik heb al bij de ANWB gekeken, maar die hadden het niet. Ik zoek vooral informatie over verschillende skigebieden, skiverhuur, pistes, restaurants, end. Alvast bedankt, Jenny. Bericht 04-11-07 om 13:59 aangepast door boer. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
Als je aan kunt geven in/uit welk gebied je iets wil weten, wordt het al iets gemakkelijker om informatie te geven.
Ik bedoel dan : Lipnomeer, Reuzengebergte etc. Je kunt ook altijd zoeken op www.holidayinfo.cz Succes. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Ik neem van alles mee als ik er ben, zoals bij musea, pistes, vvv's. Maar daar heb je nu niets aan. Je wilt natuurlijk alvast thuis lekker snuffelen.
Er is volgens mij weinig in boekvorm te koop. Maar sommige dingen uitprinten is natuurlijk ook een optie. Kaarten van een klein gebied kun je vaak alleen lokaal komen. Heb je al een geïnformeerd bij de Tsjechische ambassade. Zij sturen je folder materiaal toe tegen vergoeding van de portokosten. Ze hebben folder materiaal van verschillende gebieden. Ik heb ooit een keer een landkaart met campings gekregen, was toen zeer handig. |
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Forum Freak
|
"Brochures en andere toeristische informatie over Tsjechië kunt u per post, per fax of per e-mail bestellen. Uw aanvraag zal doorgaans binnen 10 dagen worden behandeld.
CzechTourism Amsterdam is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 10 en 11 uur. Onze openingstijden zijn van 10 tot 12:30 en tussen 13:30 tot 17 uur. Het kan voorkomen dat het kantoor in verband met evenementen en beurzen buiten het kantoor ook gedurende voornoemde openingstijden gesloten is." Tsjechisch Bureau voor Toerisme-CzechTourism Strawinskylaan 517 1077 XX Amsterdam Tel.: (+ 31) 20 575 3014; (+31) 20 575 3015 Fax: (+31) 20 575 3015 E-mail: info-nl@czechtourism.com bron: www.czechtourism.com |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
Yep, precies wat ik bedoel. Ik was te lui
om de info toe te voegen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
Klopt, ik heb hier (Tsjechisch Bureau voor Toerisme-CzechTourism) anderhalve week geleden informatie aangevraagd en zaterdag had ik een dikke enveloppe in de bus boordevol folders, kaarten en informatie. Het enige wat ze hiervoor vragen is om binnen 10 dagen de portokosten van iets meer dan 2 euro op hun rekening terug te storten. Perfect geregeld!!
|
|
|
|