![]() |
|
|
#121 |
|
VIP Lid
|
Dansschool
We komen al jaren via de diverse grensovergangen, tussen Duitsland en Tsjechie, het land binnen. Over de grens in Tsjechie zijn er een heleboel hoertjes, langs de weg, (soms in de vrieskou), maar meestal schaars gekleed!!! Er zijn ook panden met een heel groot etalageraam. Daar staan de gelukkige dames, die niet buiten hoeven te lopen!.. Maar ook schaars gekleed. Wij de grens over. Zegt Eline (net 6 jaar oud) : Wat doen die vrouwen achter die grote ramen?... Zegt mijn vriendin: Die maken reclame voor een dansschool..... Zegt zij: Gaaf,.... dat wil ik ook!!!!
Carlo.
Dat zeg ik!!...voor Vrienden: ...Char Laatst aangepast door char; 25-10-07 om 03:49. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Actief Lid
|
Ik heb nog tegen dat grote etelageraam geklopt en gevraagd hoe duur het was. 25 euro zei de dame.
Ik vondt dat best goedkoop want het was dubbel glas. ![]()
|
|
|
#124 |
|
VIP Lid
|
even steengrillen
Op de camping staan wij met een heleboel familie en vrienden. Het is, denk ik 2000, Kan ook een jaartje later zijn. Een groot gezelschap dus. 3 caravans, 1 vouwwagen en 1 piepklein tentje. Een groep van man/vrouw/kind, bij elkaar bijna 20 personen. In dat kleine tentje slapen Frans en Josephine (haar naam, zal ik waarschijnlijk niet goed geschreven hebben). Maar goed, met Frans kun je dus lachen!!...Een heel aardige gozer... Doet altijd de meest onverwachte dingen. Deed hij vroeger al. Heeft vroeger in Aspen gewoond. Het duurste ski-oord in Amerika, zijn buurman was Joe Cocker, die daar gewoon een "kroeg" heeft. (werd toen gerund door de vrouw van de zanger). Verhalen zat dus, alleen ze gaan niet over Tsjechie. Frans is helemaal "Goud ", gaat met de kinderen zwemmen, hout zoeken, spelletjes doen. En met ons bier drinken in de Toko, op de camping. Elke avond kampvuur!! Na 4 dagen komt hij met een grote platte steen, en zegt: vanavond gaan we "steengrillen". Het is niet zomaar een steen, ik heb het dus wel over een steen van meer dan 60 kilo!! Alle kinderen, met Frans, hout gezocht in het bos. Het kampvuur wordt zorgvuldig opgebouwd, en aangestoken. Wij hebben, die morgen, vlees gehaald in Vrchlabi. Het vuur wordt hoger en hoger. Op een gegeven moment, gaat de steen in het vuur. Het vuur tempert, de steen wordt langzaam heet. Alleen nog een gloeiende laag onder de steen. Na een kwartier een beetje olijfolie op de steen, gaat helemaal goed!! Bij het eerste stuk vlees, op de steen, met een hoop gesis, klapt de steen in wel tien stukken uit elkaar!!!! Ik weet het niet zeker, maar op Leisteen kun je niet grillen!! Gelukkig hadden we nog 2 bbq-s. En met een pan frites uit de toko erbij, hadden we toch nog voldoende eten die avond...
Carlo.
|
|
|
#125 |
|
VIP Lid
|
haha, tegen mijn neefje, die toen 6 was zei ik dat die dames op de bus stonden te wachten...
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Groetjes Gerda
|
|
|
|
|
#127 |
|
VIP Lid
|
Even Schieten
1999 denk ik. Wij staan voor een paar dagen op camping "Dolce Vita", bij Trutnov. Ik kom een gozer uit Leiden tegen. Inmiddels getrouwd. Vrouw en twee kinderen. (hij dus). Leuk!! Oude verhalen, een beetje met elkaar optrekken/uitgaan. Er is feest in Hostinne, zoals elk jaar de eerste zaterdag en zondag in augustus. Grote kermis daar. Over de botsauto's heb ik volgens mij al geschreven. Je mag niet botsen, maar je moet in een rondje achter elkaar aanrijden!! Maar goed, even voorbij het plein, is dus het grootste gedeelte van de kermis. Een heleboel atracties. We komen bij een schiettent. Nergens een prijsaanduiding, van wat het kost, per 10 schoten of zo. Ik ga schieten. 30 kronen. Ik raak dus helemaal niks!! Gewoon een kromme loop!...Hij betaalt 50 kronen voor 10 schoten. Schiet 7 keer, en raakt ook niks!!! De eigenaar van de schiettent heeft net een nieuw glas bier gehaald. Mijn vriend, met het geweer in zijn handen, maakt duidelijk aan de uitbater dat de loop krom is. Ja, in gebarentaal dus... De uitbater schudt zijn hoofd, en wijst op de ogen van mijn vriend. Mijn vriend zegt: OK..... Vervolgens schiet hij in 1 keer, de vers gehaalde halve liter bier in stukken.
We hebben 2 seconden gelachen, en daarna een paar minuten moeten hardlopen! Carlo.
|
|
|
#128 |
|
Forum Freak
|
![]() Ik kom echt niet meer bij!!!! ![]() |
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Of je moet voor hem een geweertje op halen met een kurk aan een touwtje. ![]() Pracht verhaal Carlo !!!
zitra taky den Laatst aangepast door doni; 31-10-07 om 18:27. |
|
|
|
|