|
|
#1 |
|
Niet Actief Lid
|
Nieuw
Hallo allemaal
,ik heb het forum hier een paar dagen geleden ontdekt en heb me dan ook maar ingeschreven. Even mezelf voorstellen. Ik ben Pieter, pas afgestudeerd in economie. Kheb altijd al een passie gehad voor Oost-Europa en in mijn studentenjaren actief geweest in AIESEC (internationale studentenbeweging). Via hen heb ik nu werk (voor normaal een jaar) gevonden in Praag (bij InBev). 2 november vertrek ik one way om dan maandag aan de slag te gaan. Voorlopig is het nog volop zoeken naar een flat, gelukkig met hulp van de lieve AIESECers ter plaatse .Groetjes. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Volwaardig Lid
|
Heel veel plezier en succes en sterkte in je nieuwe baan en woonplaats, maar geniet vooral van dat jaar.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
Goede morgen, Pieter. WELKOM HIER!!!! Inbev?--- Heeft dat iets met bier te maken?--- Zo ja, dubbel Welkom!!
Carlo.
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
Hoi Pieteri,
welkom op het forum. Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan gaat beleven als ik. ![]()
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
|
Welkom Pieteri, succes maar vergeet vooral niet te genieten.
![]()
|
|
|
|
#7 |
|
Niet Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Volwaardig Lid
|
Nou Pieteri welkom in Praag en geniet met volle teugen. Ik vind het een voorrecht om in Praag te mogen wonen, die ervaring kunnen ze je nooit afnemen. Ik geniet er na 3 jaar nog steeds van. Praag is een geweldige stad met veel cultuurschatten maar ook mooie natuur en lekker eten, kijk vooral veel om je heen en geniet.
A3. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
#10 |
|
VIP Lid
|
Ja, ik denk, ik doe maar een gooi!!!... Voor het zelfde geld, is het een baan in de sexindustrie. ... Gigolo, of zo..... Inbev.
Carlo.
Dat zeg ik!!...voor Vrienden: ...Char Bericht 01-11-07 om 03:29 aangepast door char. |
|
|
|