![]() |
|
|
#21 |
|
Nieuw Lid
|
Beste Feertje22,
Ik heb dit vanavond van Jarmila zelf vernomen |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Actief Lid
|
je hebt een PM
PS de datum op de advertentie van hun eigen site is 05-10-2006 http://www.eureality.cz/sale.php?id=58 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nieuw Lid
|
Eureality
Beste Feertje,
Affidata.com is niets anders dan een marketingbedrijf wat advertenties van makkelaars ed. op hun website plaatst (http://www.affidata-content-2.eu/mar...20Brochure.pdf). Dat Eureality hiervan gebruikt maakt zou kunnen. Ik zou gewoon Jarmila even bellen en dit rechtstreeks aan haar vragen. Vraag dan ook waar het prijverschil vandaan komt. Dit voorkomt dat veronderstellingen een eigen leven gaan leiden. Wij hebben ook via Eureality gekocht en zijn hier vol lof over. Zij hebben voor ons het gehele traject begeleid en dit is allemaal volgens afspraak verlopen. Vooraf afgesproken bedragen zijn bij ons niet overschreden. Ik weet ook dat het altijd goedkoper kan. Maar dan moet je zelf aan de slag. En neem maar van mij aan dat het als "vreemdeling" moeilijk is alle officiele instanties te doorlopen. Er zijn natuurlijk altijd mensen die hier de voorkeur aangeven. Wij hebben dus gekozen om iets te inveseren in adviezen en begeleiding. Dat dit wat kost lijkt me logisch. Wij werken toch ook niet voor noppes? Wat ik ook nog even wil meegeven is dat je goed moet opletten dat de prijs van een woning altijd in kronen moet worden betaald. De aangegeven prijzen in Euro's kunnen namelijk flink schommelen ivm koersverschillen. Dit koste ons nl. 4000€. Groet, Gino |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
|
Dank je Gino voor je reactie.
En welkom op dit forum. Ik heb Jarmila vandaag 2 keer aan de telefoon gehad om afspraken te bevestigen en vragen te stellen. Zij wist niets van deze site af en volgens haar zeggen de (Nederlandse) eigenaar van het huis ook niet. Zij wist wel te melden dat de prijs op hun eigen site de juiste prijs was. Dat de prijs in kronen is wist ik. Dat de koers fluctueert (momenteel voornamelijk stijgt = duurder wordt voor ons) weet ik ook. Ik zorg voor goede begeleiding van die dingen die ik zelf niet ksn. komt in orde. grt Feertje |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Actief Lid
|
Mijn topic trekt veel "nieuwe" forumleden aan die voor het eerst of bijna voor het eerst posten
![]() |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nieuw Lid
|
Beste Feertje,
Ik weet niet wat je bedoeld met PM, maar ik wens je veel sterkte met het bezichtigen, misschien is het verstandig om meer woningen te bekijken dan deze. Misschien zien we elkaar, wij gaan zaterdag vertrekken |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Actief Lid
|
PM = private message = prive bericht.
Kun je aanklikken links boven onder je naam waar staat welkom, carel1 en ja...de wereld is klein dus wie weet ![]() |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Actief Lid
|
Update:
We zijn afgelopen week een paar dagen naar CZ geweest hebben genoemde woning in de startpost bekeken. We hebben in die 3 dagen met heel veel mensen gesproken en natuurlijk ook met de betrokken makelaar (Jarmila van Eureality) We hebben (vinden wij) wel een eerlijk beeld over de woning gekregen van Eureality. We hadden een bouwkundige bij ons en wat hij zei was niet tegenstrijdig met wat Jarmila zei, op één punt na. De prijs om de zaak bouwkundig in orde te maken liep van 600.000 kronen (Jarmila) tot 1.500.000 kronen. Daarnaast kregen wij te horen dat Eurealtity wel degelijk exclusiviteit heeft over deze woning maar van een andere bron kregen wij te horen dat dit in CZ onmogelijk is. Ik kan daar persoonlijk niet over oordelen want dat weet ik niet. En de woning zelf? Heeft zeker potentie, biedt redelijk voldoende waar voor de vraagprijs, maar er moet echt nog wel wat aan gebeuren om het vochtprobleem op te lossen. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nieuw Lid
|
wij hebben de woning in 2002 gezien (eigenaar was toen een bank) en de vraagprijs was 1 600 000 kronen. Dat vonden we ten eerste teveel, ten tweede moest er nog erg veel aan het huis gebeuren en ten derde vonden wij het te groot voor ons doel. Nu ziet het er op de fotootjes al beter uit, maar als er nog steeds zoveel nodig is om het te verbouwen........
|
|
|
|