|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Is last-minute te doen in Tsjechië?
Ik vroeg me af of er last-minute nog wat te krijgen is. Men schijnt dat tegenwoordig steeds vaker te doen, pas op wintersport als er sneeuw ligt. Als je een keer een groene wintersport hebt meegemaakt weet je wel dat je dat niet nog eens wil.... iemand ervaring?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
is last-minute te doen in Tsjechie
Ahoy ik zelf denk dat veel mensen dit jaar op het laatste moment boeken ivm de mindere sneeuw van vorig jaar.
En je hebt kans dat je in de grotere skiareals geen boekingen meer kunt doen. Maar wij hebben in ieder geval nog wel een plekje voor je hoor als het er op aankomt. En als je zoekt onder accomodaties is er vast nog wel meer te vinden. ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
het ligt eraan of je naar een groot skigebied gaat(Spindl, Pec pod, enz...) dan zal het minder gaan.
maar de kleinere skiegebieden lukt het nog wel helemaal na vorig jaar... ![]()
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Als je buiten de schoolvakanties kan gaan, zijn er wel mogelijkheden. In de schoolvakanties is alles meestal maanden van tevoren volgeboekt.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Lid
|
Citaat:
Tsjechië is ook buiten de sneeuw een prachtig vakantieland. Het is dus een uitgelezen mogelijkheid om het land te verkennen als er geen sneeuw ligt. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Super Lid
|
Het is er inderdaad schitterend in alle seizoenen, maar als je in de winter gaat en dan ook nog naar de wintersportgebieden, dan zal het zeker tegenvallen als er geen sneeuw ligt.
Ook een zonvakantie zonder zon is niet altijd leuk. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
Jan heeft helemaal gelijk zeker als je met jongere kinderen gaat die niets liever willen dan skieën of snowboarden is het toch wel heeeel fijn als er sneeuw ligt. De kinderen gaan echt niet mee wandelen ja misschien een of twee dagen. We hebben het een keer meegemaakt dat alles groen was gelukkig waren we met een grote groep dus ze hebben zich toch wel vermaakt.
Toch zijn er toen al veel op donderdag naar huis gegaan. |
|
|
|