|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Herlikovice
Hallo,
wie weet of er in het wintersport gebied Herlikovice bij het snowpark een lift is.. vorig jaar was de piste gesloten. en het jaar daarvoor kan ik me niet herinneren dat daar een lift is. maar hij staat nog steeds op de kaart: wie weet daar wat van?
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Op deze site kun je misschien wat meer info weghalen,er staan diverse skiliften aangegeven.
http://www.euroholidays.nl/master.ht...o_vrchlabi.htm
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
ja er staat overal dat er eentje moet zijn.
maar het probleem is: ik zie er geen een... ![]()
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
Ben je al op deze site geweest? http://www.snowhill.cz/zima/index/sjezdovky.do?areal=1
Vorige jaar waren er meerdere liften gesloten omdat er gewoon weg niet genoeg sneeuw meer lag op sommige trajecten. Weet niet meer precies welke. In de week dat wij er zaten, konden we niet op allet plekken meer skiën. En dit was niet alleen bij Herlikovice. Als er dit jaar genoeg sneeuw valt gaat alles gewoon open. Aan deze skipiste wordt jaarlijks iets verbeterd, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat het snowpark dicht blijft. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
het jaar daarvoor ben ik meerdere keren daar langs geweest(en het jaar daarvoor óók!) maar ik heb nooit die lift gezien
en ik ben nieuwschierig of hij er nu wel is ![]()
|
|
|
|
#7 |
|
Super Lid
|
stuur een mail aan de liftbeheerder.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
mag ik zn email dan
ik kan niks vinden ![]()
|
|
|
|
#9 |
|
Super Lid
|
probeer es info@herlikovice.cz
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Actief Lid
|
Hoi,
Ik snowboard daar vrij vaak. Voor die zwarte piste is er geen lift, maar voor de piste er naast is er wel een sleep lift. Van dat "snowpark" moet je je niet teveel voorstellen, 3 obstakels en een dikke schans die eindigt op de zwarte piste. Ook dit jaar gaan wij er weer heen van 29 dec tot 6 jan, plus alle vrije weekenden er voor en er na.
|
|
|