![]() |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Tsjechische band Divokej Bill
Divokej Bill gaat in November een Europese tour doen. Er staan ook een aantal Nederlandse steden op het programma:
21-11 Rotterdam (Waterfront) 22-11 Breda (Mezz) 23-11 Haarlem (Patronaat) 24-11 Zwolle (Hedon) Echt iets voor alle Tsjechische rock liefhebbers in Nederland! Trouwens de optredens doen ze samen met The Levellers (UK) and Die Happy (DE). Ook geen onaardige bands trouwens, hoewel ik de laatst genoemde niet zo goed ken. Voor meer info kijk je op hun website. Als je gaat, veel plezier! ![]()
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
Leuk. Misschien ga ik naar het concert in Haarlem.
Die Happy komt weliswaar uit Duitsland, maar de zangeres, Marta, is Tsjechisch. Haar vader is Petr Janda, zanger van de bekende Tsjechische band Olympic ![]() ![]()
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
leuk
ik ben zelf helemaal geen rocker , hou meer van de dance hall reggeaton en rap , maar alles wat tsjechisch is , maak ik natuurlijk een uitzondering dus misschien dat ik even naar de patro in haarlem ga ( omdat ik er ook woon :P) om te kijken ..,.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Legende
|
Als je hiermee geholpen bent Laura, maar zoveel staat er niet op patronaat.nl
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
gaaf!
Jeeeej! Gaaf! Ik ga zeker heen. Ik heb m al grijs gedraaid, de laatste cd van Divokej Bill. En meestal komen Tsjechische bandjes het land niet uit. Uniek dus. Wel boeken, want The Levellers zou wel heel wat publiek kunnen trekken.
|
|
|
|
#8 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Overigens komt 'Die happy' niet naar NL, doen alleen een aantal supports in CZ. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
met wat voor "bekendere" band kun je die vergelijken? het is toch in Rotterdam kan ik wel ff gaan kijke
![]()
|
|
|
|
#10 |
|
Lid
|
Met The Levellers dus
Maar die kende ik ook niet hoor! Er is vast wel een mp3 te luisteren op de website van divokej bill. www.divokejbill.cz Kan je meteen je Tsjechisch oefenen.................Mooie liederen over bier, gezellige aanstekelijk muziek, kruizing tsjechische folk en softrock, echt liedjes en alles in t tsjechisch. Tjsa gewoon leuk. Heb net 2 kaartjes voor Hedon gekocht. groetjes nanja
|
|