|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Internetcafe Vrchlabi?
Oke,
Ik heb het hele forum doorgezocht, maar ik kan nergens iets vinden over internet mogelijkheden in het wintersportgebied van het Reuzengebergte. Weet iemand of er in Vrchlabi en/of omgeving een internetcafe is ? Ik heb namelijk niet zo'n lapdinges en umtdinges ofzo... Aliën. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Ja die is er.
In het centrum tegenover het plein is boven een winkel op de eerste etage een internetcafe. Vlakbij de Csob die op een hoek zit. Bericht 18-10-07 om 10:26 aangepast door Jan57. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Lid
|
Citaat:
Ik zelf zoch dit internetcafe ook een week of zes geleden. Ik vond alleen het uithangbord..... Ben het gebouw ingelopen maar buiten een schoonheidssalon en wat ander bedrijven vond ik geen internetcafé. Weet je zeker dat dit wel nog bestaat? |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
Ben er in augustus nog binnen geweest. Wat er daarna is gebeurt weet ik niet.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
in het vvv kantoor kum je ook internetten
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
aan de overkant van de Csob, op de hoek van het plein.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Volwaardig Lid
|
In de bibliotheek kun je ook internetten (iets verder dan de VVV, voorbij het plein)
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
of je gaat het illegaal doen, zoals ik (toen het internetcafe dicht was...
)je neemt je laptop en zoekt gewoon een netwerk, want de meeste Tsjechen hebben nog nooit van een netwerkbeveiliging gehoord dus je kunt zomaar op iemand z'n internetaansluiting ![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Super Lid
|
Mocht je echt helemaal in de problemen komen en er echt niet meer uitkomen en echt wanhopig zijn en het echt niet meer zien zitten......mag je wel even langskomen in Dolni Lanov 81 en mijn aansluiting gebruiken.
Moet je wel eerst even een mailtje sturen. In principe zijn we er elke schoolvakantie van regio midden. |
|
|
|