|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
ja, maar is in NL duurder dan ADSL...
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
Internet via de schotel kan wel, maar ik heb mij laten vertellen dat dat nogal duur is. Wij hadden internet via een mobieltje ( als modem ), maar dit was erg traag. Nu hebben we een ontvanger op het dak staan en in huis het aansluitpunt. Dit werkt prima.
De ontvangst is goed, maar let wel op waar je je computer neerzet of waar je ontvangst wilt hebben voor de laptop, want ga je met een router werken ( in Tsjechie moeilijker te krijgen dan in Nederland ), dan kan het signaal erg veel moeite hebben met dikke muren. Trouwens de kosten : Kc 1000 per maand. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Wij hebben internet via een hele grote schotel.(uploden en downloden) met een aparte server.
Deze is speciaal door een bedrijf gemonteerd die ook voor het leger werkt. Het is een produkt uit België die nog werken aan de snelheid. Volgens ons kun je niet via een gewone schotel internetten. Maar omdat we drie kinderen hebben die vrij lang online zijn was dit de enigste oplossing in deze buurt. Het was de keus of tel. tikken of een speciale schotel. Maar het is een hele dure oplossing. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
tegenwoordig kun je in veel (kleinere) plaatsen in CZ ook breedband internetten via WIFI. er zijn dus firma's die draadloos internet aanbieden. ik weet echter niet of dit ook b.v. in Rejstejn mogelijk is.
|
|
|
|