|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Volwaardig Lid
|
Info over Zacler en skipiste Prkenny Dul?
Beste Forumleden.
Wie kan mij wat persoonlijke ervaringen vertellen over de omgeving Zacler en de ski piste prkenny dul. Alle informatie is welkom. vr.gr arie vd w. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
Op de site http://www.ontdektsjechie.nl vind je meer over de omgeving.
groeten Henk |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Skiën in Prkenny Dull
ahoy ik wilde even informeren of iemand ervaring heeft op de skiebanen in Prkenny Dull of de baan goed te skien is ,of gevaarlijk ,ze spreken over een zwarte afdaling maar is die er ook
Wij van chalupa-pomnenka hebben de besneeuwde bergen wel gezien maar nog niet geskied en ook nog niemand gesproken of gelezen op het forum er over . misschien heeft iemand ervaring graag horen wij dit dan ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lid
|
Ik heb er zelf nooit geskied maar vond de volgende link: http://zima.bretcz.cz/index.php
Het ziet er naar uit dat het gebied bestaat uit 4 subgebiedjes. Hopenlijk heb je er iets aan. Groetjes en t.z.t. veel ski-plezier! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
wintersport in Prkenny Dull/Zacler
Ahoy
Zondag zijn we eens even de ski piste in Prkenny Dull opgewandeld het was zeer helder weer .Wat hebben we genoten van het schitterende uitzicht verpakt in de mooiste herfst kleuren. Maar we gingen om ons te orienteren over het ski en langlaufgebied zodat we toekomstige vragen kunnen beantwoorden van onze gasten in Krenov En we waren eigenlijk verbaasd dat het toch nog best wel groot is en hoog Volgens ons toch wel een fijne piste om te skieen en te langlaufen en wat een panorama's. Wij kunnen jammer genoeg niet uit ervaring spreken maar misschien kunt u ze met ons delen ter informatie . Ik had deze vraag al eens gesteld en heb er twee reacties op gekregen bedankt hiervoor het was helaas vakantie tijd, misschien heb ik nu meer geluk |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
Zacler piste
Hallo en goede morgen,
Kijk eens op Wintersport informatie Zacler (Reuzengebergte) - wintersport in ... Barend |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Legende
|
Hier een link ceskehory.cz met foto's en verdere links naar de omgeving. Meerdere foto's bij arrakis-zacler.com
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
http://www.czecot.com/nl/results/lyz...nfo.php?id=421 over het gebied zelf...
|
|
|
|
#10 |
|
Actief Lid
|
skien in Prkenny Dull
Ahoy tot nu toe heel erg bedankt voor deze positieve informatie
Daar heb ik wat aan ,nu ben ik toch nog benieuwd of er forum leden zijn of bezoekers op het forum die ervaring op deze skiebaan in Prkenny Dull hebben. Omdat ik het er zelf na onze wandeling toch erg mooi vond uitzien ,het uitzicht en de omgeving . En aangezien we vorig jaar nog druk aan het verbouwen waren aan ons paleisje hebben we zelf niet kunnen skieen ![]() |
|
|
|