|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Voor het eerst op skireis naar Tsjechië (Bedrichov)
Wij gaan voor de eerste keer naar Bedrichov om te gaan skieën.
Wij zijn met 5 personen. 3 volwassenen en 2 kindjes. Ons dochtertje is nog te jong om te skieën en mijn moeder is al een beetje te oud om het nog te kunnen. Wij logeren in het pension Uko in Bedrichov. Ik vroeg inlichtingen hier op het forum om van Praag naar Bedrichov te geraken maar ikkreeg ondertussen bericht van het pension dat zij dat voor ons konden regelen. Ik was verbaasd toen ik die informatie kreeg en eigenlijk wel aangenaam verrast dat de pensionuitbater zich toch de moeite troost om ons verder te helpen. Ik gaf aan dat ons dochtertje heel klein is door een handicap en hij ging ervoor zorgen dat er een aangepaste kinderstoel zou zijn in de wagen die ons komt ophalen. We hebben totaal geen ervaringen met Tsjechië maar onze eerste indruk is wel positief. We hebben totaal geen idee wat we mogen verwachten ter plaatse en of er restaurantjes in de buurt zijn. Indien iemand het weet zou ik dat graag vernemen van jullie. Ik kijk al ongelooflijk uit naar ons eerste verblijf ginder! Groetjes Bright |
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Legende
|
Citaat:
Hier de website van Bedrichov.cz . Verder zijn er meerdere restaurantjes zie oa de website of hier op mapy.cz Ga erop af en laat u verrassen.
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Bedankt voor de informatie.
Ik had deze dingen ook al gevonden. We hoorden van vrienden dat er veel te vinden was in de buurt om te eten maar ikkon er niets van vinden op internet. Vandaar mijn vraag hier. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Waarom gaat iedereen in Tsjechië altijd naar het reuzengebergte,
terwijl je in het het ongerepte natuurgebied in de Sumava tegen de Oostenrijkse grens aan en ongeveer 800 km van Nederland via de A3 in Duitsland ook geweldig kunt skyen langlaufen in de zon zitten etc. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Aangezien dit onze eerste keer is sluiten we niet uit dat het de volgende keer de andere richting zal uitgaan.
We hebben totaal geen ervaring met Tsjechië en we staan open voor alle mogelijke aanbevelingen. Bedankt |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
zou dat er iets mee te maken hebben?? Groetjes Loek |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
en de meeste sneeuwzekerheid natuurlijk
![]()
|
|
|
|
#8 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
wat voor'n "grote"
skiegebieden heb je daar?![]()
|
|
|
|
#10 |
|
Nieuw Lid
|
Blijkbaar kennen jullie de regio daar wel goed.
Kunnen jullie mij dan ook vertellen of jullie pesion Uko kennen? Ik sta eerlijkg ezegd al te popelen om te kunnen vertrekken. Het is nog vroeg maar ik snak er nu al naar. |
|
|
|