het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 15-10-07, 10:42   #11
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wij zijn op de stand geweest (nieuwsgierig, omdat hij uit Petrovice kwam, waar wij interesse in een huis hebben); we zijn allervriendelijkst te woord gestaan; het huis, waar wij volgende week naar willen gaan kijken, zou uit de markt gehaald zijn en gaat hij onderhands van de eigenaar kopen; hij had voor ons nog wel een ruwbouw, die nog helemaal afgebouwd moet worden in Markoušovice. Geheel incl. afbouw voor een redelijke prijs.
We zijn aan de ene kant heel blij met de berichtgeving op het forum, voordat we financieel/geestelijk/mentaal etc. het schip in gaan.
Vraagje: als hij ook in Petrovice niet bepaald goed bekend staat, verpest hij de markt dan niet voor de goedwillende Nederlander? Als er al een keer "sportschool-jongens" naar hem zijn wezen informeren, hoe kan hij zich dan bij de Tsjechen handhaven, als hij die - naar ik lees - ook financieel in de kou laat staan?
Russalka is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-07, 11:26   #12
VIP Lid

char's avatar

Nationaliteit:
Dat bedoelde ik dus, gisteren met mijn reactie op: AAnnemer gezocht bij Vrchlabi !!!!! Reactie 4.
Carlo.
char is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-07, 17:00   #13
VIP Lid

char's avatar

Nationaliteit:
Enne, nog ene "Mijnheer" Bert Hutterd tegengekomen?.......Niet?...Mooi zo!!..
Of Richard de Man?....Ook niet, zeker?...Prima!

Carlo.
Oud 15-10-07, 21:09   #14
Volwaardig Lid

hendrik1982's avatar

Nationaliteit:
Wij zijn ook op de beurs geweest en zijn er een heel stuk wijzer van geworden. We waren in Tsjechië in contact gekomen met een makelaar "Gian" die ons vrijkaarten aanbood. We hebben een prettig gesprek met hun gehad. Tijdens het bezoek waren we geïnterviewd door Hart van Nederland en s'avonds kwamen we op tv. Een leuke ervaring maar niet handig als je, je voor die dag ziek had gemeld
hendrik1982 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-07, 21:11   #15
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Dus nu versneld naar Tsjechië emigreren omdat je op staande voet ontslagen bent??
Beetje dom hé!!
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-07, 21:14   #16
Actief Lid

feertje22's avatar

Nationaliteit:
whoehahaha.

Doet me ergens aan denken.....
Jaaaaren geleden wilde ik persee naar de elfstedentocht. Ik werk op een school en die wilde geen vrije dag inzetten daarvoor, dus maar ziek gemeld en er toch naar toe.

Zit de halve school tijdens de les gewoon naar TV te kijken en kom ik met mijn kop close-up in beeld.
oei...dat heb ik geweten.
feertje22 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 01:05   #17
Actief Lid

doni's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
char schreef:
Bericht bekijken
Enne, nog ene "Mijnheer" Bert Hutterd tegengekomen?.......Niet?...Mooi zo!!..
Of Richard de Man?....Ook niet, zeker?...Prima!
Hë,Char..... zit daar nog een verhaal aanvast??? We zijn benieuwd...
Misschien gaat dat té ver...?

Groet,Doni
doni is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 01:33   #18
VIP Lid

char's avatar

Nationaliteit:
Nee hoor Doni, dit gaat niet te ver. Ik moet alleen nog even bedenken, hoe ik het een, en ander, in een "verhaal" giet!!
Carlo.

Russalka, mijn PM gelezen? Ga op geen enkele manier met deze man in zee!!!!!!!.....
Carlo.
Oud 16-10-07, 07:40   #19
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Sinds mijn studententijd (ver in de vorige eeuw) heb ik weer een kater......en dat komt niet van het kleine flesje slivovice dat ik van Ria Westendorp cadeau kreeg. Dat heb ik zondagavond in 1 keer soldaat gemaakt bij het googelen op Westendorp. Zo zien jullie, ben ik toch beter van hen geworden!
Wij voelen ons dus "katerig",maar tegelijk zijn we heel blij dat we goed gewaarschuwd zijn voor deze persoon.
We hebben volgende week een trip richting Petrovice en omgeving geplanned, omdat we daar 3 huizen hebben gevonden, die redelijk aan onze hoge eisen kunnen voldoen. Op de een of andere manier zullen we dan toch met Westendorp in contact moeten komen vrees ik; hij beweert 1 van die huizen onderhands gekocht te hebben. Of dat zo is, moeten we nog achter zien te komen. De makelaar, waar wij over dit huis contact mee hebben gezocht, hebben wij van e.e.a. op de hoogte gesteld, maar hij heeft nog niets laten horen.
Eerlijk gezegd is de voorpret er een beetje af, die moeten we dus weer zien te vinden.
Ik volg de discussie meestal vanaf de zijlijn, omdat ik een aantal dingen niet helemaal begrijp. Char, moet ik snappen wie Bert Hutterd of Richard de Man zijn?
Russalka is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 07:48   #20
Super Lid

Tabe's avatar

Nationaliteit:
Meneer Hutterd zal je voorlopig niet tegekomen. Hij geniet van een welverdiende vakantie betaald door de tsjechen. Een jaartje of vijf. En ik geloof dat men hier in Tsjechie niet met verlof mag wegens goed gedrag.
Tabe is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels