Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Onroerend Goed
Second Home Beurs

Second Home Beurs

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 14-10-07, 20:07   #1
Volwaardig Lid

Johannes P.'s avatar

Nationaliteit:
Second Home Beurs

Heb vandaag de Second Home Beurs in Utrecht bezocht. Het was erg gezellig totdat…. Ik een gezicht zag dat toch echt niet op de beurs hoorde. Een man die, onder een andere firmanaam, gewoon weer doorgaat met zijn verderfelijke praktijken. En in zijn spoor ongetwijfeld weer vele slachtoffers gaat nalaten.

Ik ben ervan overtuigd dat veel van zijn concullega’s behoorlijk geshockeerd waren toen ze zagen dat dit persoon weer aanwezig was op de beurs. Van een van hen weet ik dat ze een “brief op poten” zullen sturen waarin ze zullen aandringen dit soort “zakenlieden” te weren van de beurs.

Ik weet dat het management van de beurs op de hoogte was van het feit dat een van de deelnemers, op z’n zachtst gezegd “van een twijfelachtig allooi” was.

Ik vraag me dan ook af waar het management van de Second Home Beurs zijn prioriteiten legt.
Na mijn bezoekje aan de beurs vanmiddag vermoed ik dat de verhuur van stands een hogere prioriteit geniet dan de kwaliteit van de deelnemers.

Enig onderzoek naar kwaliteit (lees: betrouwbaarheid) van deelnemers lijkt me toch een van de verantwoordelijkheden van een evenement als de Second Home Beurs. Zeker als men signalen krijgt dat een van de deelnemers niet helemaal “koosjer” is.

Al was het alleen maar om bezoekers een hoop ellende te besparen.
Johannes P. is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-10-07, 20:13   #2
Super Lid

jan nijdam's avatar

Nationaliteit:
Heel duidelijk?????????
jan nijdam is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-10-07, 20:25   #3
Actief Lid

feertje22's avatar

Nationaliteit:
hmmmmm.....ik was ook op die beurs
Nou maak je me toch nieuwgierig.

Aan de andere kant: Is het dan niet je plicht om de mensen hier te behoeden voor en mogelijke mistap?
feertje22 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-10-07, 20:27   #4
Actief Lid

Nationaliteit:
tja zal vast wel duidelijk zijn behalve voor mij.....
curious is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-10-07, 20:28   #5
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
We hebben weinig aan deze tip als je verzuimt de desbetreffende (firma)naam erbij te vermelden, Johannes. Zo laat je deze man juist wéér de ruimte om op de oude voet door te gaan, en dat zal toch niet de bedoeling zijn?
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-10-07, 20:43   #6
Volwaardig Lid

Johannes P.'s avatar

Nationaliteit:
Deze "tip" is slechts bedoeld om bezoekers van de beurs te waarschuwen. Eenieder die wil dat ik een naam noem kan die krijgen via een PM aangezien ik uit ervaring weet dat ik weer een hoop "onsmakelijke" response krijg indien ik man en paard bij de naam noem. En daar heb ik geen behoefte aan.
Johannes P. is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-10-07, 20:52   #7
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Dan zal ik het maar doorgeven, want het is niet zo moeilijk om dit te achterhalen:

Henk Westendorp, ex Wekostav, nu www.dhw-bouw.com
dutch is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-10-07, 21:24   #8
Actief Lid

feertje22's avatar

Nationaliteit:
Is dat een nederlander???

verklaaring
hier find u
Groote
de actueel
tariefen

En dan lees ik één stukje door.
feertje22 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-10-07, 23:49   #9
Actief Lid

Nationaliteit:
Wij zijn vandaag ook naar de beurs geweest en kregen hetzelfde bericht te horen: waarom controleren de organisatoren van de beurs niet naar de betrouwbaarheid van de standhouders? Er werd inderdaad een standhouder genoemd die adverteert onder een bepaalde naam en met een SRO die al opgeheven is.
De standhouder die ik sprak zei dat de conculega's inderdaad actie zullen ondernemen naar de organisatie om dubieuze individuen te weren van zo'n grote beurs. Uiteraard ter bescherming van de beursbezoekers.
C.P. is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-07, 08:05   #10
Moderator

Gorrit's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Johannes P schreef:
Enig onderzoek naar kwaliteit (lees: betrouwbaarheid) van deelnemers lijkt me toch een van de verantwoordelijkheden van een evenement als de Second Home Beurs. Zeker als men signalen krijgt dat een van de deelnemers niet helemaal “koosjer” is.
Citaat:
dutch schreef:
Dan zal ik het maar doorgeven, want het is niet zo moeilijk om dit te achterhalen:

Henk Westendorp, ex Wekostav, nu www.dhw-bouw.com
Een kleine aanvulling:
DHW is zelf niet ingeschreven in het handelsregister maar biedt diensten aan onder de inschrijving (Ico 259 42 409) van het gefailleerde Wekostav

Informatie verkregen via de website van DHW-bouw en het portal van Justitie

Een waarschuwing aan potentiële investeerders/klanten is dus op zijn plaats.
DHW kan formeel geen zaken doen en van geld dat via WEKOSTAV binnenkomt worden hoogstwaarschijnlijk eerst de schuldeisers betaald.

Bericht 15-10-07 om 08:42 aangepast door Gorrit.
Gorrit is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed