|
|
#1 |
|
Niet Actief Lid
|
Hoi!
Ook maar even voorstellen
Mijn naam is Lianne en ik ben 17 jaar. Ik ben student Multimedia Vormgeven. Vanavond vertrek ik weer met mijn moeder en haar vriend naar tsjechie. In 2006 zijn wij voor het eerst in Tsjechie geweest, in het plaatsje Mestecko, dichtbij Krivoklat. 2 Weken vol plezier en verwondering, we zijn verliefd geworden op het land. Afgelopen zomervakantie weer 2 weken in tsjechie, in de buurt van Nizbor. En nu gaan we er vannacht weer heen. Dit keer zitten we iets boven Plzen. De reden van het 2de bezoek is niet zomaar vakantie, maar we gaan proberen er een vakantiehuisje te vinden. Veel leuke dingen gevonden, maar op de 1 of andere manier lijken makelaars daar niet op emails te reageren. Een afspraak maken is dus lastig, want met bellen word de telefoonrekening zo duur. En daarnaast verstaan wij geen Tsjechisch en de meeste verstaan geen engels. Word dus nog een hele uitdaging. En nog iets leuks; de huisjes die wij leuk vonden staan nietmeer op de sites, maar via een omweg kun je er wel komen en staat alles er nog precies hetzelfde(dus niet gereserveerd of wat dan ook). En waarom nu pas hier aangemeld op forum? Na veel gelees en nu het steeds dichterbij komt komen er toch steeds meer vragen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
Welkom hier en goede reis!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
VIP Lid
|
Lianne, Welkom!!... En goede reis!...Laat even weten, hoe jullie het hebben gehad in Tsjechie.
Carlo.
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
Lianne, welkom op dit formum. Ben zelf net lid maar al volop aangestoken door het forum virus. Goede vakantie en succes met jullie zoektocht naar een leuk huisje.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
En ja hoor...we hebben er weer een verslaafde bij