|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
duiken omgeving Benesov
Weet iemand hier een duikcentrum en enkele leuke stekken in de omgeving van Benesov (zo'n 50km onder praag)?
Ben benieuwd met de ervaringen van mensen die in Tsjechië gedoken hebben, en met welke duikcentra men ervaring heeft. Ik heb wel enkele Tsjechische sites gevonden, maar daar is geen touw aan vast te knopen voor mij... Alvast heel erg bedankt voor de antwoorden. ![]() Bericht 17-07-07 om 19:55 aangepast door PuNkEnStEiN. Reden: Onnodig onaardig stukje tekst verwijderd. |
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Actief Lid
|
Duiken
We gaan volgende week naar tsjechie om huizen te kijken. Maar ik zou het graag willen combineren met duiken......
Wie weet in omgeving trutnov,zacler gelegenheid om te duiken? ![]() |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
|
Ooit van een kennis gekregen--> http://www.lestinka.cz/ en http://www.rumchalpa.cz/ maar tja mijn kennis op tsjechies is niet zo goed
Dus hier snap ik niks van, kan wel plaatjes kijken ![]() |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Dit is al eerder aan de orde geweest en veel mensen hebben gereageerd op het forum. Misschien zit er iets voor je bij, succes Groet, Doni ![]() |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Legende
|
wij doen ook aan duiken, maar nog nooit hebben wij de drang gehad om tsjechisch duikwater te zoeken.
lijkt mij net zo donker en koud als in Nederland. (oke, wij zijn mooi weer en mooi water duikers, Caribisch gebied + Thailand enzo.) ik denk zelf, dat meren achter een stuwdam misschien wel interessant zouden kunnen zijn, als er tenminste een boerderij of een half dorp onder water is gezet tbv van de stuwdam. |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Maakt mij niet uit hoor, Doni, maar dat bericht van marjoleine is pas drie jaar oud! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nieuw Lid
|
Duikbuddy gezocht
De eerste twee weken van juli 2008 zijn wij in de buurt van Liberec. Is er iemand onder de forumbezoekers die in dezelfde periode net als ik de wens heeft om te duiken in een oude steengroeve, geen duikbuddy voor handen heeft en niet voor niets zijn duikspullen meezeult.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Actief Lid
|
Ik heb 2 duikbrevetten, en wil graag een keer duiken in tsjechie. Maar ik weet nu nog niet of ik in die periode daar ben. We zijn bezig met een huis kopen, dus hopelijk wel :-)
Als ik tegen die tijd daar ben zal ik laten w eten |
|
|
|