|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 | |
|
Moderator
|
Parels van stadjes in Moravië
In Het Parool van 1 september j.l. stond in de rubriek Reizen een artikel over Moravië. Klik op de link om verhaal mèt foto's te lezen.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Volwaardig Lid
|
Bedankt. Leuk om te lezen, we willen volgend jaar naar Moravie.
|
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
Trebic is zeker aan te bevelen.
In de joodse wijk kun je ook lekker eten(ach waar eigenlijk niet). Wij vonden het ook een erg leuke stad om te winkelen. Kleding ,kapper, knutselkralen etc. etc. Veel plezier alvast. Hilde |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Volwaardig Lid
|
Weet je ook of er veel gemarkeerde wandelroutes vanuit Trebic gaan, en hoe is het landschap?
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
Vanuit Trebic zelf weet ik het niet uit ervaring. Maar ik kan me haast niet voorstellen van niet. Ik heb wel wandelkaarten gezien en die van Trebic zelfs in mijn handen gehad.
Misschien kun je alvast contact zoeken met de VVV. Er werkte zelfs iemand die Nederlands sprak vorig jaar. Dit jaar zijn we niet langs geweest. Hilde |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Volwaardig Lid
|
Hoe is het landschap om Trebic. Zijn er mooie vergezichten (heuvelachtig) of is het vlak?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
Volgens mij is het een heuvelachtig gebied daar.
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
Vandaag stond artikel welke Punkenstein beschreef in brabants dagblad. Pareltjes van stadjes in Moravie, incl. 3 fotos.
Leuk omschreven en veel herkenbaars. Wie meer interesse heeft voor werelderfgoed Unesco, raad ik aan documentatie aan te vragen bij www.czechtourim.com. cees
|
|
|
#9 |
|
VIP Lid
|
het artikel in Brabants Dagblad/Eindhovens Dagblad leek iets uitgebreider (er wordt b.v. ook Telc genoemd).
http://reizen.eindhovensdagblad.nl/j...ge1.html#boven verder vind ik de foto's niet erg goed. volgens mij kon dat beter... |
|
|
|