|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 |
|
Dat zal ik wel geweest zijn.
Ik ben gek op mensen. Al ben je de enige op de camping, ik ga naast je staan. Al hijgend, inderdaad. En als ik je zie aankomen ga ik nog kwijlen ook. Geweldig vind ik dat. De verbijstering op de gezichten van een medelander. O, o wat geniet ik dan. En vooral als ik dan vraag: vanavond potje klaverjassen, buuf? Nou, dan heb ik het niet meer. Zo stroop ik tijdens mijn vakantie de campings af, op zoek naar eenzame nederlanders die vast wel een beetje gezelschap kunnen gebruiken. Maar nu ik je verhaal lees, heb ik het altijd fout gedaan, het wordt niet op prijs gesteld. Jammer nou, ik had al mooie plannen voor volgend jaar. Wat nu? |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Groet,Doni ![]() |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Actief Lid
|
mijn beste camping ervaringen zijn toch bij de tsjechische campings.
idd moet toegeven, sanitair in niet op hollands niveau (wat dat dan ook mag zijn). de plekjes zijn niet netjes afgebakend, enige organisatie ontbreekt. maar DAAROM hou ik van CZ. in Tsjechie heb ik nog het gevoel dat het om mensen gaat. Niet of het allemaal wel goed georganiseerd, strak en vlak is. maar gewoon gewoon. dit jaar stond ik op een schizofrene camping. eigenaar is tsjech maar sprak ook nedelands ontvangst en gezelligheid was tsjechisch, maar 99 % nederlandse gasten. de rest was duitser :s Het mooie van alles was dat de Tsjechische eigenaar gewoon Tsjech bleef en daardoor de nederlanders zich gedroegen als vakantie tsjech. er werd gedronken, gepraat en er werd met elkaar genoten. Wat wil een mens nou nog meer. ik iig geen hollandse camping |
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() Het rommelige en dat beetje krakkemikkige hoort voor mij juist bij het vakantiegevoel in Tsjechië. Ik vrees de dag dat alle Tsjechische campings er netjes en luxe (en Nederlands) uitzien... |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Lid
|
in de tijd dat ik nog met mijn ouders mee op vakantie ging naar tsjechie(1995 tot 2000) heb ik verschillende typisch tsjechische campings meegemaakt,nou voor de meeste jongeren is het een ramp......voor ons niet.aangezien we met familie gingen vermaakten wij ons sowieso al wel,maar het typisch tsjechische heeft gewoon charme,ik hou daar van.niet de nederlanders op een kluitje,maar een stapje terug doen en gewoon aanpassen aan de mensen daar,niks luxe,jezelf redden en je overtuigd jezelf dat het veel en veel mooier is dan op een ''nederlandse" colonie.ik hou van tsjechie,de mensen.DAT IS VAKANTIE IN TSJECHIE
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Actief Lid
|
Gelukkig, ik ben niet de enige die er zo over denkt
![]() |
|
|
|
|
|
#39 |
|
VIP Lid
|
Ja, we zijn Tsjechofiel of niet.
![]() |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Actief Lid
|
ben jij ooit in het hoogseizoen op een tsjechische camping geweest?????, alle Tsjechen zitten op een kluitje te kamperen met tenten en daarover heen plastic om de tenten aan elkaar te koppelen,zo nederlands is ons gedrag nu ook weer niet.
|
|
|
|