![]() |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Opvallend milde straf voor Repka
Repka c.s zijn er uiteindelijk genadig afgekomen voor de tuchtcomissie van de Tsjechische voetbalbond. Voor Repka is er een schorsing voor 7 duels en mag hij tevens de komende 15 maanden geen aanvoerder meer zijn. Naast verschillende individuele straffen voor Abraham, Siegl en Bilek kreeg Sparta als club een boete van 700 duizend kronen voor het wangedrag van haar spelers en de technische staf.
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
bleuhh
wat walg ik er toch van , dat sparta nu wat minder doet en dat slavia goed speelt, ik had liever banik of teplice eerste gezien dan slavia , gister lekker een pakkie gehad van sevilla
, (wel jammer dat nu tsjechie minder punten krijgt in de coefficientie) maarja..![]() |
|
|
|
|
#14 |
|
CZ Moderator
|
Slavia speelde een goede partij tegen Sevilla. Het ging bij 2 of 3 goals helemaal fout in de cordinatie achterin, waardoor sevilla er met de snelheid van haar spitsen doorheen wist te komen. Verder twee zeer fraaie treffers van Praagse zijde. Met meer concentratie en meer geluk (bal van Vlèek net over de goal) had er een andere score kunnen zijn. Maar toch, de derde plaats lijkt al redelijk zeker, Bukuresti vormt geen groot gevaar in mijn ogen. Met gelukkan Slavia zelfs tweede eindigen.
Sparta... da's een heel ander verhaal. De laatste tijd (eigenlijk laatste jaren) is het niets meer van wat het een jaar of 5 geleden was. Incidenten over en weer, corruptie en spelers die zich naar mijn idee niet volledig meer inzetten... En tegen Odense (met alle respect voor deze goede Deense ploeg ) was het spel dramatisch, nu is het hopen dat Sparta in de tweede helft scoort, of dmv verlenging doorbekert... anders is het een debakel. (het zoveelste....) |
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
sparta-slavia
verdomme , het staat 0-1 en horvath heeft weer is een rode kaart te pakken , ik hop echt dat er nog wat uit gehaald kan worden jammer dat we geen sateliet hebbe( ik moet toch is praten met me vader :P ) want via idnes live reportage te krijgen is ook niet zo denderend...
|
|
|
|
|
#16 |
|
Legende
|
Slavia Praag is de nieuwe koploper van Tsjechië
Slavia Praag is de nieuwe koploper van de Tsjechische hoogste betaald voetbal klasse. Het won vandaag de derby van stadgenoot Sparta Praag, waardoor het SK Teplice voorbij is gegaan in de ranglijst.
De doelpunten in de wedstrijd kwamen van Pudil in de eerste helft en in de tweede helft maakte Senkerik het feest compleet door de 2-0 binnen te tikken. voetbalcentraal.nl |
|
|
|
|
#17 |
|
CZ Moderator
|
Dramatisch slechte wedstrijd van beide ploegen... andermaal bewijs voor het feit, dat het tsjechische voetbal de beerput van europa is.
En de goals... tja, de goals... in de 4e minuut een voorzet die per ongeluk op het bovenbeen van Pudil komt en er in rolt. De tweede, veel fraaier, een kopbal van Senkerik die helemaal alleen op de 5meterlijn staat, absoluut niet gehinderd door spelers van ACS... Diep, diep triest... van zowel Sparta als Slavia, beide ploegen speelden geen voetbal, dit was amateuristisch geklooi... |
|
|
|
|
#18 | |
|
Actief Lid
|
slovan liberec
Op czechslovakforum.be schreef pardubicelover:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
CZ Moderator
|
Høebík, ja, neem vooral Høebík aan als coach.. dan kom alles wel goe :')
Die man heeft wel iets tussen de oren zitten, maar discipline houden in het team... nee, niet echt. En een niet overdonderend charisma. Dat heeft hem destijds de kop gekost bij ACS. |
|
|