![]() |
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
Hallo Cimo,
Kun je wat meer vertellen over je oproep? Ik ben leraar Nederlands, misschien heb ik wel belangstelling, maar dan wil ik graag wat meer weten. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Hoj Jan,
dank u wel voor jouw bericht. Ik begon nederlands te leren eerst vor enkele tijd. Ik spreek duits en engels. Ik zull als beroep naar Nederlands verplaatsen zijn en ik will nederalnds kunnen spreken. Hoewell ik zull helemaal op kantoor duits spreken, Ik zou graag willen nederalnds spreken. Het spijt mij, jij kun zien, mijn nederlands is helemaal niet goed, daarom zoek ik de native speaker om beter te zijn. Bedankt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Forum Freak
|
Cimo, ik wil je een compliment geven dat je al zo goed Nederlands spreekt.
Ik wou dat ik al zo goed Tsjechisch kon. Wanneer wordt je naar Nederland overgeplaatst? Hier wat Tsjechischtalige pagina's over Nederland: Dutchmasters ; Holandsko ; Poutnik groetjes en succes Jeanne |
|
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
Vraag bij praagse SjS. -> www.sjs.cz
De leraar daar is Nederlander (de mannelijke leraar, de lerares is een Tsjechische) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Jeanne,
dank je wel voor jouw compliment. Iz zou in maart 2008 naar Nederland overgeplaatst zijn. Ik will en native speaker vinden, omdat ik heele daag louter duits spreke, en dat is dan zwaar voor mij oprecht nederlands te spreken. Ik had een tsjechisch leraar gehad, het was vijn, maar nu het zou beter zijn helemaal nederlands te kouten :-)) En het is heel moeilijk en nederlander in Praag te vinden. Bedankt ook vorr de pagina´s. :-)) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Forum Freak
|
Ik heb nog wat (Engelstalig) voor je gevonden. Misschien dat je er wat aan hebt.
Nederlands voor buitenlanders, deel 1 en deel 2 groetjes Jeanne |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Super Lid
|
Als mijn Tsjechisch zo was als jouw Nederlands, dan zou ik zeer tevreden zijn.
De voorgaande berichtjes gelezen. Volgens mij kun je beter contact zoeken met het adres dat Beruska gaf, want dat is in ieder geval in Praag. Wij zitten toch een stuk boven Praag. Veel succes en laat je even horen als het gelukt is??? Laatst aangepast door jan nijdam; 03-10-07 om 13:23. Reden: spelfout |
|
|
|
|
|
#10 |
|
VIP Lid
|
|
|
|