![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Accommodatie gezocht (liefst in Spindleruv Mlyn)
Hallo,
Wij zijn reeds meerdere malen op wintersport in Spindleruv Mlýn geweest. De eerste jaren hebben we in hotel Lomnice (een aanrader) gelogeerd. Afgelopen jaar waren we met z'n zessen en daarom hebben we toen gekozen voor appartement Misecky. Helaas lag dit aan de andere kant van de berg van het centrum (Svatý Petr). In februari willen wij dus weer naar Tsjechië maar we zijn nu met z'n achten. Wie weet er een leuke, gezellige accomodatie voor ons in het centrum van Spindleruv Mlyn? Wij staan ook open voor andere skiegebieden in Tsjechie maar willen het liefst geen auto te hoeven gebruiken om bij de pistes te komen. Het liefst willen we een vakantiehuis of appartement, maar ik weet ook dat dat heel moeilijk wordt in het centrum. Wie kan mij hierbij helpen? Met vriendelijke groet, Astrid Stuut |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
Hoi Astrid!
Probeer de zoekfunctie in deze rubriek eens met "Spindleruv". Je komt vast wel wat tegen. Succes! ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
Accommodatie gezocht
Hallo Fam. Stuut,
Ik heb een huis 1.5 k.m van de piste maar je kan er met de bus naar toe. Om welke periode gaat het. Barend |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Volwaardig Lid
|
Kijk eens op www.barytka.cz.
|
|