![]() |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Volgens de site is het 100 km en is er een snelle busverbinding en ook een treinstation vlakbij en we huren er ook nog een auto. We zullen af en toe wel samen op pad gaan maar ik wil ze ook de vrijheid geven. 1, of 2 dagen Praag en tussendoor wat anders en wie wil kan elke dag gaan. Er is in de buurt van het huis ook al veel te doen. Uiteraard zou ik dichterbij wel fijner vinden maar dit is een fijn groot huis, elke slaapkamer heeft eigen badkamer, best luxe ingericht, zwembad in de tuin. En dit weekje is net nog vrij.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Super Lid
|
ik ken ook nog een leuk huisje vlakbij praag ongeveer 40 km langs een rivier. het is in roztoky en het is van bohemia travel.
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Dank jullie allemaal voor de leuke berichten. En heel blij ben ik met de hartelijke welkomsberichten.Een huis wat dichter bij Praag dan wat ik nu op het oog heb is altijd fijn.Dus tips zijn zeer welkom!
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Super Lid
|
er is ook nog wel een huisje in ledecko dat is ongeveer 60 km van praag maar het is via de rijksweg dat huis heeft een saunda en 4 fietsen.
|
|
|
|
#17 |
|
Super Lid
|
Is er geen forumlid dat wat aan te bieden heeft?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Forum Freak
|
Ik heb een prachtig pension ....
Ook hier heeft elke slaapkamer een badkamer, er is veel te doen in de omgeving en het ligt 120 km van Praag, toch al gauw 10 km dichterbij Mocht je toch echt een huis willen boeken, dan komen daar vast ook nog wel aanbiedingen voor van forumleden hoor Veel plezier met uitzoeken alvast!
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Ik heb een 4-persoons huisje 28 km. van Praag en onze Tsjechische vriend heeft een paar honderd meter verderop een schitterend apprtement voor 4 personen (met tuin etc.). Alles tegen zeer schappelijke prijs (€50,-. per nacht voor het huis en dezelfde prijs voor het appartement; hier komen geen extra kosten meer bij voor electra, toeristenbelasting, reservering e.d.). Rechtstreekse trein naar Praag en erop een mooi natuurgebied. Horeca en levensmiddelenwinkels in de nabije buurt.
|
|
|
|