|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo
Hallo allemaal, ik ben Coen.
Ik lees al een tijdje mee op het forum, en nu heb ik mezelf geregistreerd heb lijkt het me netjes mezelf even voor te stellen. Momenteel woon ik in Nederland, maar nadat ik eerder dit jaar ontslagen ben (na 17 jaar trouwe dienst...) en sinds een half jaar een vriendin heb die in Praag woont ben ik op het punt aangeland dat ik naar Tsjechië wil gaan verhuizen. Ik ben inmiddels op zoek naar werk in Praag, heb wat sollicitatie's verstuurd, gesprekken gehad bij Grafton en People Place en ik spit de verschillende websites door. Intussen lees ik o.a. ook dit forum door om een beetje een idee te krijgen van het leven in Tsjechie. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
Nou welkom Coen!
Veel succes met je plannen en veel plezier hier op het forum.![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
welkom coen veel plezier op het forum en hopelijk lukt het met je plannen
![]()
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
welkom hier en tot ziens in praag zou ik zo zeggen
![]()
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Moest je er nog niet op terecht zijn gekomen, kunnen deze sites misschien ook helpen bij het vinden van een job:
* http://www.jobsinprague.cz/nl/ * http://www.horizonsrec.cz/ Hou er wel rekening mee dat je ongeveer de helft verdient van het gemiddelde loon in Nederland/België. Succes! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Bedankt voor de reacties.
Het is gelukt! Het is vrij snel gegaan, vanaf januari volgend jaar woon en werk ik in Praag. Ik kijk er erg naar uit. Het was eigenlijk het eerste echte sollicitatiegesprek, voor een vergelijkbare functie als die ik in Nederland had in de IT sector. Vrij hoog ingezet qua salarisverwachting, en bijna gekregen. Dus voor Tsjechische begrippen prima. En nu is het grote regelen begonnen. ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Super Lid
|
Nou Koen, van harte gefeliciteerd, heel erg veel geluk met je nieuwe baan en je nieuwe leven.
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
Koen van harte proficiat met je job in CZ, idd het grote regelen is begonnen....sterkte daarmee, veel geluk in je nieuwe baan en woonplaats!
Laat nog eens wat van je horen als je ingewerkt bent. Groet, Doni ![]()
|
|
|
#10 |
|
Super Lid
|
van harte en veel geluk gewenst daar!
|
|
|
|