|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Niet Actief Lid
|
Ik stel ons ook even voor
We komen al een tijdje op het forum en vonden het wel zo netjes om eens even voor te stellen.
Wij zijn Martien en Anja en wonen in Gelderland. We zijn ons aan het oriënteren voor onze eerste vakantie in Tsjechië. In de maand mei willen we daar heen gaan. Maar waarheen? Welke regio? Doordat er zoveel over te lezen is, wordt het steeds moeilijker een keuze te maken naar welke regio we gaan. Het spreekt ons allemaal aan. We staan dan ook open voor tips van waar, wat, hoe en waarom....... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
welkom martien en anja,
maakt in principe niet uit welke regio, tis (bijna) allemaal goed. aantal tips: mooie stad? ga eens naar praag, Cesky krumlov, tabor, .... fietsen? omgeving lipno meer (zuid)of juist boheems paradijs/reuzegebergte (noord); boven brno ook een mooi gebied. deze gebieden zijn ook erg goed om te wandelen. door heel Tsjechie barst het van kasteeltjes en andere historische plekken. en natuurlijk de plaatselijke hospoda moet je niet overslaan rene
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
welkom op het forum martijn en anja, heel tsjechie is mooi dus praag, reuzengebergte,zuid bohemen, west bohemen en meer.
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Ach wij konden ook niet kiezen, dus hebben nu al 2x een rondreis gemaakt. In mei kun je dat zeker heel goed doen, op goed gelukrijd je rond, er is altijd en overal wel een overnachtingsplaatsje te vinden. Je blijft er een paar dagen en trekt weer verder.
Ach en omdat je het nu al zo moeilij vind, denk ik dat je er vast wel meer dan 1x heen zult gaan Zoals zovelen hier op het forum, dus welkom als vast forumlid voor de komende jaren ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
Welkom op dit forum. Wat mij betreft is Praag een aanrader eersteklas. En ook van de andere bestemmingen die Noekie14 noemt zul je zeker geen spijt krijgen.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
Ook welkom op dit gezellige forum
, ik weet ook nog steeds niet waar we het zoeken moeten, maar er is tijd genoeg, de lange donkere maanden staan voor de deur, dus hoppetee, op tijd de computer aan, en zoeken maar. Eén tip; laat je niet verleiden om naar de hospoda te gaan, . Het is er gezellig maar het gaat nergens over,....![]() |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
En voor de gezelligheid. Lekker lallen vind ik ook lekker op z'n tijd! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
VIP Lid
|
Ik denk dat Parlies een andere hospoda bedoeld als jij in dit geval.
![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
Parlies moet de eerste hospoda in Tsjechié nog ontdekken volgend jaar???? Groet,Doni
|
|
|