![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Openbaar vervoer vliegveld Ruzyne (Praag) - Spindleruv Mlyn
hallo,
wie weet wat de beste manier is om van het vliegveld praag[ruzyne] naar spindleruv-mlyn te reizen? het gaat om een groep van 12a 13 volwassenen met de bij behorende bagage. [koffer, skies enz.] alvast bedankt. ruud |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Volwaardig Lid
|
Je kunt heel goed met het openbaar vervoer in Spl. Mlyn komen, maar je bent idd wel met een grote groep. in een niet zo'n toeristische tijd moet het kunnen, denk ik.
Vanaf het vliegveld met bus 100 naar Zlicin, daar met de metro naar Cerny Most en daar op de bus naar Vrchlabi, waarbij je of over moet/kunt stappen ergens ( wwar kan ik je niet precies zeggen) of je in Vrchlabi verder reist naar Spindlruv Mlyn. je doet er dan ongeveer 4 uur over. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
waarom pakken jullie op het vliegveld geen taxibusje naar spindleruv mlyn
info daarover op de site van csa airlines |
|
|
|
|
|
#4 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Volwaardig Lid
|
Ja dat zou idd best kunnen, maar aangezien ik die nog nooit heb genomen, kon ik die ook niet aanbevelen, maar de reacties komen vanzelf zoals je ziet!! En dan stel je gewoon de beste rit samen en kom je op je sloffen in Sp. Ml.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
Wij gaan in jan. naar Praag en ik heb geregeld dat ik op het vliegveld wordt afgehaald en met een auto naar mijn hotel wordt gebracht. We zijn met 4 personen en die rit kost 1100 kronen retour.
Die firma heeft ook vevoer voor grotere groepen. Op hun website staat dat ze ook naar spindleruv mlyn gaan, alleen op hun site staat niet het tarief voor grotere groepen. Wel voor 4 personen (163 euro) Geen idee of openbaar vervoer goedkoper is. Dat het omslachtiger is lijkt me duidelijk. http://www.airport-transfers-prague....-airport-taxi/ groetjes Martin |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Volwaardig Lid
|
Een vriend van mij is 3 jaar geleden een keer met de bus gekomen vanuit Praag. De bus gaat helemaal door naar Spindl, maar doet er wel een paar uur over. Kosten zijn bijna niets, volgens mij een paar euro per persoon. Best de moeite waard dus!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
VIP Lid
|
De kosten zijn inderdaad erg laag. Van het vliegveld tot aan Cerny Most is volgens mij Kc 24,-. Van Cerny Most naar Vrchlabi Kc 133,-. Naar Spl. Mlyn zal iets duurder zijn.
|
|
|
|