![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Vraag over Vrchlabi
Wij zijn weer bezig om de gezelligheid in de wintersportgroep op peil te brengen. Hiervoor dient ook een maandelijkse winterkrant. In deze krant komt elke maand ook een vraag, meestal kan ik de vraag wel google op het internet. maar deze keer is er een vraag gesteld die ik maar niet kan vinden.
Misschien kan iemand van jullie mij helpen. De vraag is: Vrchlabi heeft een prachtig renaissanceslot waar de opdrachtgever gespeeld heeft met symbolieken welke zijn dat, noem er 4. Graag een antwoord op dit forum of op cetan@planet.nl ALVAST BEDANKT!!! Groetjes Ruud |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Legende
|
Wat valt er te winnen, want ik weet het antwoord !
En het is te googelen hoor ! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
Doe geen quizzen met Freddy !!!
Freddy weet meer van tsjechie dan menig Tsjech zelf (haha) Groeten Michel |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Legende
|
Weet jij het antwoord niet Michel ?
Ik wacht eerst de reaktie af van Ruud alvorens iets "prijs" te geven. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Forum Freak
|
Misschien mag je als prijs deze mensen tijdens een rondtoer door Tsjechië begeleiden. Dan hebben ze gelijk wat stof voor hun quizzen voor de komende jaren.
|
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Ik zal zorgen dat jou die dan toekomt, en als het antwoord goed is, zal ik dit ook duidelijk op dit forum bekend maken, meer kan ik je jammer genoeg niet aanbieden. Citaat:
Maar als je het niet erg vind hou ik het wel in gedachten, voor het geval we eens in de zomer naar Tsjechië zouden gaan. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Forum Freak
|
Ja tuurlijk was ook maar een grapje hoor. Maar Freddy weet gewoon een hoop.
![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Ik hoop dat hij mij laat zien dat hij veel weet, en als het antwoord goed is zal ik dit zeker hier op het forum duidelijk maken.
Voor mij is het belangrijk, ik eindig elk jaar als laatste, en nu wil ik toch eens iemand achter me laten. ![]() |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Legende
|
Citaat:
Daar gaan we dan maar: Er is een prachtig renaissanceslot, waarin de opdrachtgever gespeeld heeft met de symboliek van getallen: de 4 torens symboliseren de 4 jaargetijden, de 12 poorten de maanden, de 52 vertrekken de weken en de 365 vensters de dagen. Dat moet het zijn. Succes. ![]() |
|
|
|
|