![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Motorrijden op het circuit van Brno
Hallo, wie van jullie heeft al eens op het circuit van BRNO gereden?
Wij van MCU te Urk willen een trip organiseren naar Tsjechie e dan daar ook van de gelegenheid gebruik maken van een dag circuitrijden in Brno. Nu wil ik graag weten hoe je zo,n dag kunt boeken of bij wie... Of er een site bestaat van de Circuit organisatie in BRNO Kortom alle informatie is welkom. Klaas |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Legende
|
Zie www.automotodrombrno.cz. Uit de mogelijkheden blijkt dat het circuit voor verenigingen af te huren is. Dus even informeren.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
Het circuit is op bepaalde dagen ook gewoon open voor dit soort dingen.
Ik geloof dat t afgelopen tijd op de donderdagavond vrij rijden was, iig voor de auto. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
is dit nu nog steeds zo op donderdagavond?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Vrij rijden op Brno
Goeiemiddag,
Vrij rijden op Brno is inderdaad mogelijk (maandag, dinsdag en woensdagavond) en zeker de moeite waard. Ik ben reeds zelf enkele keren gaan rijden en ik kan het enkel aanraden. Check de website voor data http://www.automotodrombrno.cz/go/ma...d=367&langid=3 prijzen schommelen rond de 400,- Czk voor ongeveer een 30 min "speeltijd" Succes Groeten F |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Sorry, ben een tijdje afwezig geweest maar ik heb genoeg informatie gekregen om het een en ander te regelen. Bedankt. Zou het 2007 schema gelijk liggen als het 2008 schema, zodat we in mei 2008 kunnen circuitrijden?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Hallo Klaas,
Vorige week nog langsgeweest en op kantoor ah circuit kan je evt al een voorlopige kalender opvragen al wordt die pas definitief begin 2008 bij het vastliggen van de andere professionele kalender. In ieder geval veel plezier en hou de glimmende kant boven ;-) Grtn F |
|
|
|