![]() |
|
|
#11 |
|
Super Lid
|
Volgens mij begrijpen de meeste je verhaal echt wel hoor, ik in ieder geval wel.
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Nou Carlo ik begrijp wat je bedoeld. De mensen die er stonden moesten verkassen om dat er één nachtje "ouderen" met een georganiseerde reis van de ANWB die plaatsen besproken hadden. Belachelijk gewoon !
De campingbeheerder had dit van te voren moeten doorgeven aan de mensen die daar gingen staan. Was wel beter geweest in ieder geval. Groetjes Gerda Trouwens eigelijk vind ik het wel een beetje negatief klinken dat van die ouderen. Is toch niks mee als ze met elkaar vakantie willen vieren, of zie ik dat verkeerd ? Behoor zelf ook niet meer tot de jongste, maar ga nog niet mee met een georganiseerde vakantie van de ANWB. Misschien komt dat nog ![]()
|
|
|
|
#13 |
|
VIP Lid
|
Zo is het! Dat was wel zo netjes geweest.
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
Doniati. natuurlijk heb ik niets tegen "ouderen". Ik ben inmiddels ook al dik over de 50. Ik wilde alleen maar, kort en bondig , weergeven wat er toen gebeurde op deze camping. Sommige "verhuisde" campinggasten gingen verhaal halen bij de reisleider van de ANWB. Op een zeer nette manier. Hij kon er ook niets aan doen. Maar toen een aantal ANWB- bejaarden (ik blijf dit woord, voor de duidelijkheid maar even gebruiken) zich er ook mee ging bemoeien, en er reacties kwamen van: "jammer voor jullie, maar WIJ hebben hiervoor betaald", brak natuurlijk de pleuris uit. En helemaal toen er gezegd werd: WIJ begrijpen niet waar jullie je druk over maken. want WIJ zijn morgen weer weg! Vandaar mijn aversie tegen deze groep "ANWB-zigeuners".
Carlo. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
Maar.... vanuit het ANWB standpunt gezien kunnen zij er toch ook niks aan doen? Je kan hun manier van reageren een beetje kinderachtig vinden, maar ik kan me daar wel een klein beetje iets bij voorstellen.
Alleen de campingeigenaar kun je hier op aanspreken en niet de mensen voor wie die plaatsen gereserveerd waren. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Volwaardig Lid
|
Zo, wel duidelijk, dat dit een camping is die wij niet snel zullen bezoeken.
Char je spreekt wel denigrerend over de ANWB groep. dat is gewoon een groep die een georganiseerde reis maken met de ANWB (niets op tegen toch) en van camping naar camping trekken. Vreemd, dat deze organisatie wordt aangesproken. Zij hebben gereserveerd en contractueel is vast gelegd dat ze als groep recht hebben op een plaats. Dat geldt ook voor andere campeerders, die er al staan. Al of niet gereserveerd. Dat maakt niet meer uit. Het is de campingeigenaar, die in de fout gaat. Zij moeten dit beter regelen en/of de mensen erop wijzen, wanneer een plek gereserveerd is.Deze eigenaar gaat voor het geld en anderen zijn de dupe.Wij hebben op Vidlak gestaan en wilden dit keer 4 weken blijven. de eigenaar heeft net zolang in de computer gezocht tot hij een plek voor ons had, die ook na 3 weken nog vrij was. Zo kan het dus ook. En de sinti's zijn prima mensen. Ze wonen bij ons op het dorp. Wat dacht je van het Rosenbergtrio, ik denk dat zij ook Sinti zijn. Echt de moeite waard. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
Algera, bedankt voor jouw reactie! Ik heb alleen maar geschreven, van wat er toen gebeurde. Gewoon een moment. Van heel veel dingen, gebeurtenissen, mensen en emoties die ik, gelukkig, in mijn hoofd heb zitten, zijn er een paar die ik met andere mensen hier zou willen delen!! Soms moet het "kwartje" nog vallen, bij mensen. Soms zakt hun broek af!!! Zo is het (en mijn) leven.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Volwaardig Lid
|
Nee Char, mijn broek zakt niet af, alhoewel ik geen bretels draag.
Ik begrijp je emotie heel goed. Corrie heeft gelijk, er is er maar een die een fout maakt en dat is de eigenaar. Deze moet bij aankomst melden hoelang de plek vrij is. Of je gereserveerd hebt of niet, maakt niet meer uit. Je staat en dat geeft ook recht. Gelukkig zijn er nog voldoende campings waar men "klantvriendelijker" is. Betty |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Super Lid
|
Als je als ANWB-organisatie voor een groep kampeerders boekt dan moet je er als organisatie ook op kunnen vertrouwen dat er gereserveerde plaatsen zijn. Je kunt het de ANWB dus niet kwalijk nemen. Schuld ligt alleen bij de campingeigenaar en bij niemand anders. Zeker niet bij de ANWB-zigeuners die er uiteraard op rekenen een gereserveerde plaats op de camping te hebben. Ook al is dat maar voor 1 dag. Hier hoeft niemands broek van af te zakken. Nee, mijn broek zakt af door de handelingen van de campingeigenaar. Geld, geld geld, Dubbele boekingen en/of gereserveerde plaatsen verhuren. Slecht managen van een camping.
Hoewel geen zigeuner zijn we al jarenlang ANWB-lid. Tot volle tevredenheid.
|
|