|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Lid
|
Aankoop vastgoed voor 1 Kc
Hallo,
Wij hebben een object gevonden in CZ. over de aankoop werd hetvolgende gezegd: de bijhorende gronden en enkele agrarische gebouwen worden voor een prijs gekocht van de eigenaars en zij betalen 3% schrijfbelasting. Het huis dat op de gronden staat is van de staat en deze wil het huis schenken voor 1 symbolische kroon. Kan dit zomaar dat je een huis van de staat bekomt voor 1 symbolische kroon zonder argwaan te wekken elders want dit lijkt me uiterst vreemd. Iemand al ervaring met een dergelijke situatie want ik wil geen gerommel achteraf door te horen dat dit illegaal is. Grtz |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Herbouwplicht?
Renovatieplicht? Vervuilde grond met de plicht schoonmaken Asbest? Vroegere claims ter afhandeling nieuwe eigenaar. Bosaanplant verplicht? Herstel oude beek tracee? Kortom: Niets voor niets. Er staat iets tegenover wat jij moet doen. Maar ja, Wat. Dat is de kwestie. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Volwaardig Lid
|
De pier van Scheveningen is ook verkocht voor 1 gulden!!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kijk, Akkelien slaat de spijker op zijn kop.
Gewoon voor wat hoort wat. Ook in NL bestaan er zulk sort consrtructies. Indertijd kon ik een pand kopen voor 1 gulden. Met renovatieverplichting. Het was bijna rond, iemand was me voor. Het kan verkeren. Je kan er een hele beste deal aan over houden. Vermits je Tsjechisch kan lezen! Succes toegewenst. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
'T is een klassieker:
"There is no such thing like a free lunch"!! en "Waeck over uwen Saeck" is behoorlijk Nederlands. Uit voorgaande reacties: Misschien toch een "kat in de zak"? |
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
het komt meer voor, net als in NL.
Zoek een goede advocaat die je zaken behartigd en zorg cotractueel dat die er niet met de anbieding er vandoor gaat! P. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
En een gezonde dossis verstand.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
mmmm je kunt natuurlijk iets onderhands kopen alles is betaalt en dan...
blijkt dat het woord agrarisch ergens stond ,en overheid misschien wel pozemky fond. is al heel veel over geschreven in dit forum. nou ja je kunt altijd geluk hebben. succes |
|
|
|