|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Hoi Mayca
Alweer de laatste les. Wat gaat de tijd toch snel hè. Ik hoop dat jullie in het 2e seizoen gewoon door mogen gaan. Wij zaten vorig jaar in groep 2 met maar 4 meiden en lesgroep 3 had ook maar 3 deelnemers. Toch gingen die ook gewoon door, ondanks de weinige leerlingen. Voor dit jaar hebben ze deze 2 groepen bij elkaar gevoegd. En er hebben zich ook nog 2 cursisten van het 1e lesjaar bij ons aangesloten. Wij zijn inmiddels nog maar met z'n 7 personen overgebleven, maar gaan als het goed is ook weer gewoon verder. Voor de laatste les alvast heel veel plezier gewenst en ik heb deze songtekst voor je gevonden: Vínečko bílé, si od mé milé, budu ťa pít, co budu žít, vínečko bílé budu ťa pít, co budu žít, vínečko bílé Vínečko rudé, si od té druhé, budu ťa pít, co budu žít, vínečko rudé budu ťa pít, co budu žít, vínečko rudé Vínečka obě, frajárky moje, budu vás pít, co budu žít, vínečka obě budu vás pít, co budu žít, vínečka obě |
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
Oh Jeanne, wat geweldig weer die sontekst. Lief van je! Ja en dat is hem ook nog.
Kan ik alvast oefenen ![]() Ja, ik heb goede hoop dat we gewoon doorgaan. Paul, ook iemand van het forum is mee gaan kijken en een les bijgewoond. Hij heeft zoveel woordenkennis dat hij ook volgend jaar met ons mee gaat doen. En in september is er nog een open dag, mischien melden zich dan ook mensen aan. We zullen doorgaan!!! Het is veel te gezellig en ik zal het zeker missen de komende maanden.
|
|
|
#13 |
|
Forum Freak
|
Nou, de laatste les zit erop. Was heel gezellig. Lekker gegeten, gedronken en gezongen en iedereen een lekkere zomer gezoend!
Ik ga het missen, maar in september gaan we weer door. We hebben 10 mensen, waarvan er misschien wel iemand afvalt, maar ik weet zeker dat het goed komt. De juf had heerlijke belegde Tsjechische broodjes (obložené chlebíčky) gemaakt. Het is best vreemd dat ik bijna een jaar geleden hier op het forum kwam om me te kijken of Tsjechië me wat leek en dat ik nu 1 jaar later er zo mee bezig ben. Het is me dus heel goed bevallen!! En Jeanne, het was inderdaad jouw liedje!!
|
|
|
#14 |
|
Super Lid
|
Je zou bijna gaan denken dat het liefde is
![]()
|
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
Onze les ging gisteren plotseling niet door. Jammer, maar het was wel een heerlijke "zomeravond" waar we nu buiten van konden genieten. Volgende week halen we het met nieuwe energie gewoon weer in!
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Forum Freak
|
En ja hoor!! We gaan gewoon door!! De tien man zijn niet gehaald, maar ook met acht kunnen we verder. Ik ben hier zo blij mee!
Heerlijk om de cursisten en de juf. weer te zien. Ik heb er heel veel zin in.
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
Dat is super Mayca. Geloof me, al zou ik bij jullie in de buurt wonen, zou ik zeker meedoen. Ik ben nu bijna een jaar zelf aan 't studeren, maar dat valt niet mee.
Vooral die toneelstukjes lijken me zo leuk en leerzaam. Het gaat vast weer een heel mooi studiejaar voor jullie worden. Wens de juf maar sterkte met de vervelende situatie, wat die ook mag zijn. Ik ken haar niet, maar ik geloof dat zij het allerbeste verdient!
|
|
|
#20 |
|
Forum Freak
|
Ja, goed hè. En inderdaad, zo samen leren is heel belangrijk. Thuis heb ik niemand die Tsjechisch spreekt, dus oefenen op les is dan lekker.
En we hebben een hele leuke groep en een fantastische Juf.
|