![]() |
|
|
#51 |
|
Actief Lid
|
Schitterend zoals je alles verwoord hebt.
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Forum Freak
|
Dank jullie wel, Joss en Elly. Ik ben blij dat ik 1 1/2 week genoten heb samen met Rens en de rest van de familie in Tsjechië. Dat pakt niemand ons meer af.
|
|
|
#54 |
|
Legende
|
Dat zie je ook op de foto's mayca. Ze pakken het zeker niet meer af.
|
|
|
#57 |
|
Forum Freak
|
Foto's vandaag opgehaald. Ik wist dat ze mooi waren, maar ik vind het toch nog steeds prettiger om foto's gewoon in de hand te kunnen nemen. Zo kan ik er weer gewoon een mooi album van maken. En een aantal neerzetten. Ik krijg het weer druk met inplakken.
|
|
|
#58 |
|
Super Lid
|
Misschien kan je er een verjaardagskalender van maken Mayca, als een blijvende herinnering (kan ook bij de Hema).
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Forum Freak
|
Maria, ik heb je raad opgevolgd en een kalender gemaakt voor mijn schoonmoeder, die is bijna jarig. Voor mezelf heb ik een agenda laten maken. Wat een goed idee!! Nu afwachten wat het is geworden.
Bedankt!!
|
|
|
#60 |
|
Actief Lid
|
Wij hebben nu al 2x bij de hema een foto album gemaakt. Beiden van Tsjechië. Is me erg goed bevallen. Leuk om te doen en het resultaat is schitterend.
De laatste keer deden ze er wel wat lang over (net na het vakantieseizoen) en kregen we een kortingsbon en de volgende keer als we daar iets bestellen krijgen we dus 30 euro korting. Nu zagen we vorige week hier op de site een link naar een bedrijfje wat ook digitale albums levert. Daar ga ik de volgende keer mijn album maken. Net iets meer mogelijkheden. |
|
|
|