![]() |
|
|
#1 |
|
Volwaardig Lid
|
Ervaring uitnodigen Tsjechische ambassadeur
Hallo forummers.
Ik ben benieuwd of iemand hier enige ervaring mee heeft. Omdat onze braderie dit jaar een extra Tsjechisch tintje heeft, heeft de voorzitter van onze stedenband een uitnodiging gestuurd naar de Tsjechische ambassadeur in Nederland. Met de vraag of hij, of Mevr. Homolova, of een andere afvaardiging de braderie danwel het tsjechisch-nederlands concert met een bezoek wil vereren. Die uitnodiging is 23 juli verstuurd. Vorige week nog geen antwoord. Na een telefoontje van de voorzitter, zou hij teruggebeld worden. Dat is niet gebeurd. Op een andere manier contact krijgen, weet ik niet. Dus vandaar mijn vraag: Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Hoor ik dat graag. Alvast bedankt. Ineke. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
Ja, Ineke,
onze stichting Vrienschapsbanden Heemskerk - Klatovy heeft de Tsjechische ambassadeur Petr Mareš uigenodigd en hij is ook gekomen. Hij staat hier op de foto met de locoburgemeester van Klatovy, Mevr. Vìra Tomaierová. Ik stuur jou een PM met wat meer gegevens. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
He Robineke, ervaring met de Tsjechische Ambassadeur hebben we niet, enkel deze met de Hongaarse ambassadeur.
We hebben eerst met de persoonlijke secretaris op de ambassade gebeld en daarna het verzoek nog eens per brief gedaan. Het is duidelijk dat die mensen zeer veel uitnodigingen ontvangen en dan ook graag grondig geinformeerd zijn vooraleer te beslissen.. Wel, veel sukses ! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo Pepo en Moestie.
Nogmaals bedankt voor de reactie's op mijn vraag. Ik had jullie informatie doorgegeven aan diegene, die belast was met de uitnodigingen. Ik wil jullie even laten weten, dat de ambassade heeft gereageerd ( ik weet niet na welke eventuele aktie ). Op de braderiezaterdag komt de opvolger van Mevr. Homolova, de Heer Jakub Skalnic zijn opwachting maken. Zijn we heel blij mee. Het geeft toch iets speciaals aan deze dag! Groeten, Ineke. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moderator
|
Leuk, Ineke,
ik heb een potje aangenaam weer voor je besteld. En zet gerust een tiental leukste fotos in de forum-gallerij |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Volwaardig Lid
|
Ook goeiemiddag Marcel!!
Het hele programma staat op de agenda, maar ik maak even een apart topic waar alles nog een keer in staat. Een reminder voor iedereen die misschien wel zin heeft om te komen! Groeten, Ineke. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|